רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ ארה"ב מודיעה לישראל ולעולם כולו -
"לאיראן תהיה פצצה גרעינית תוך שבוע בדיוק מהיום"...

✅ לשכת רה"מ: ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ביום חמישי בבית הלבן. הפגישה נקבעה לשעה 13:00, שעון ארה"ב.

✅ דיווח בוושינגטון פוסט: קמלה האריס, סגניתו של ביידן והמועמדת המיועדת לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית, לא תגיע לנאום נתניהו בקונגרס בשל "אילוצי לו"ז".

✅ סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס תפגוש את ראש הממשלה נתניהו השבוע בבית הלבן

✅ אריאל כהנא: אחרי חמישה ימים שלא נראה ולא נשמע בציבור, ביידן התקשר הלילה למטה הבחירות, שכעת הופך להיות המטה של האריס, ומברך אותה בהצלחה. קולו נשמע ברמקול, מצונן במעט, אך הוא לא נראה. ביידן: אני אעזור לך בקמפיין ואעבוד הכי קשה שאני יכול. קאמלה האריס בנאום קמפיין ראשון, כאשר ביידן על קו הטלפון: אנחנו אוהבים אותך ואת גי'ל. ביידן: זה הדדי

✅ שופטי בית הדין הפלילי הבין-לאומי בהאג החליטו לאפשר לכ-70 מדינות וארגונים להגיש הסתייגויות נגד הסמכות של בית הדין לשפוט אזרחים ישראלים. המשמעות - עיכוב בהוצאת צווי מעצר לבכירים ישראלים כמו ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גלנט. (קרן בצלאל)

✅ 21.7.24 היה היום החם ביותר בכדור הארץ מאז תחילת המדידות הגלובליות, עם ממוצע של 17.09 מעלות. שבר את השיא הקודם בעשירית המעלה. כל החודשים מאז יוני 2023, מסתיימים כחמים מהממוצע וקיים סיכוי טוב ששנת 2024 תעקוף את 2023 כשנה החמה ביותר על פני הגלובוס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.