רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ הזדעזעי ארץ!!! בנו של המשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן קיבל צו התייצבות לגיוס

✅ דרעי במקום לתקוף את השמאל על התנהגותם בשעה זו הוא מתחנף אליהם - יו״ר ש״ס הרב אריה דרעי: "בלב כואב ודואב, ומתוך דאגה על העתיד, אני קורא לאחיי וחבריי מכל הסיעות, קואליציה ואופוזיציה כאחד, לפעול בעת הזו לאחדות העם, לגלות אומץ ומנהיגות ולא להרבות בשנאה, בקיטוב ובפילוג"

✅ דרעי מנסה לשכנע את נתניהו לסלק את סמוטריץ' ובן גביר מהקואליציה תמורת גנץ ואנשי שמאל נוספים - יכריזו כאילו על ממשלת אחרות, וגלנט יבטיח לשתף פעולה עם הקואליציה ולא יעשה עוד בעיות

✅ נדב אלימלך: דרעי פועל להקמת ממשלת אחדות: יו"ר ש"ס פועל להכניס מפלגות אופוזיציה לממשלה על חשבון עוצמה יהודית

✅ ישי כהן: בכירים בש״ס ו׳יהדות התורה׳ עונים לביקורת מדוע הם לא לוחצים יותר לעסקת חטופים.
לדבריהם: ״נתניהו לא מטרפד עסקה אלא החמאס, אם היינו חושבים שיש שיקולים פוליטיים - היינו אומרים את זה לציבור ודופקים על השולחן, זה לא המצב״.
בכיר המעורב בנושא טען: ״נתניהו מתעקש על סעיפים הכרחיים לביטחון ישראל שנים קדימה״.

✅ יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק, פנה לעובדי עיריית בני ברק וקרא להם להתנגד לשביתה שמוביל ארנון בר דוד: "אל תפגעו בתושבי בני ברק ואל תקחו חלק בשביתה הפוליטית הבזויה שמוביל יו"ר ההסתדרות".

✅ ראש עיריית  בני ברק הרב חנוך זייברט ויו"ר ועד העובדים נחמיה שקדי מודיעים: בני ברק לא תצטרף לשביתה מחר. הלב נקרע לגורלם של אחינו החטופים. אך פגיעה בשירותים לתושב וברבבות ילדים שרק החלו זה עתה ללמוד, לא תשרת מאומה. כל רגע של למידה, של תורה ושל חינוך הם הערובה שלנו לניצחון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.