רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ מוטי קסטל: גורמים בממשלה: העיסוק של דרעי בחוק הרבנים כשאח שלו מועמד לרב ראשי היא ניגוד עניינים לכאורה. מעניין שהיועמ"שית שמזדרזת להתערב במיני "מניעות משפטיות" בולמת את פיה כשהאינטרס חופף את הפלת הממשלה.

✅ גורמים בש״ס אומרים למיכאל שמש:
"איש הישר  בעיניו יעשה. אין קואליציה אין משמעת והכי מתסכל שהליכוד זו מפלגה של 35 סיעות נפרדות. פירוק מוחלט של הקואליציה - רק עניין של זמן".

✅ גל"צ : הנסיונות של דרעי להכין את הקרקע לפירוק הממשלה מגיעות לאחר  שדרעי מסתובב בשיחות עם האופוזיציה ובראשם בני גנץ ומקבל ממנו יותר ממה שנותן הליכוד בדגש על תקציבי מוסדות שכעת נעצרו לאחר החלטת בג"ץ.

✅ יהודה שלזינגר ב‏פרסום ראשון: במסגרת הניסיון לפתור את משבר הרבנים, נתניהו הציע אמש לבן גביר חברות בפורום מצומצם שיקבל סקירות ביטחוניות משמעותיות. בן גביר סירב, מעוניין להיות בצוות שמנהל את המלחמה ולא להסתפק בסקירות.

✅ בן גביר לעופר חדד - אמרתי לנתניהו שאם מקדמים את הדברים שחשובים לדרעי, צריך לקדם גם את הדברים שחשובים לי. אם הייתי מנהל את המלחמה כבר היינו היום בתוך לבנון ובעומק רפיח

✅ דוד ורטהיים: ‏במהלך הלילה תלו עובדי ״חדשות 13״ שלטי מחאה נגד מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ׳ בשני אתרי החברה - רמת החייל ונווה אילן, כולל על דלת משרדה.

✅ קצין הכנסת יגיש תלונה במשטרה נגד מתפרעי השמאל שהשתוללו היום ביציע הכנסת. כניסתם למשכן תיחסם ותוגבל כניסת מבקרים ליציע הציבור. בנוסף, ועדת האתיקה תתבקש לקבל החלטה על סנקציות שיוטלו על חכי"ם שמוזמניהם מפרים את הסדר הציבורי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.