רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ השר  קרעי תוקף את גנץ: "מי שבוחר לעזוב את קבינט המלחמה בזמן מלחמה, נוהג בהפקרות לאומית כלפי לוחמינו בשדה הקרב, נותן כח לאוייב, ואינו ראוי להיקרא ״המחנה הממלכתי״.״לא חסר לנו ואל יחסר לנו״ - ננצח בעז"ה גם בלעדיך.אולי לפחות עכשיו יהיו פחות הפרעות, הדלפות וחתרנות"

✅ הלל ביטון רוזן: כפי שגנץ ידע מבעוד מועד על המבצע הנועז בלב עזה לשחרור חטופים, גם כעת הוא יודע על עוד תכנונים משמעותיים כאלה ואחרים, מה שמעלה שאלה מדוע בכל זאת הוא בוחר להתפטר, גם לנוכח השעה המשמעותית 

✅ יו"ר ישראל ביתנו ליברמן על פרישת גנץ: "מוטב מאוחר מאשר אף פעם, הגיעה העת לקואליציה ציונית"

✅ השר סמוטריץ' על פרישת גנץ: "אין מעשה פחות ממלכתי מלפרוש מממשלה בעת מלחמה. כשהאיומים בצפון מתגברים, כשהחטופים עוד נמקים במנהרות חמאס וכשעשרות אלפי תושבים נמצאים מחוץ לבית ומצפים מאיתנו להתאחד ולשים אותם במרכז. לכך בדיוק כיוונו סינוואר, נסראללה ואיראן, ולצערי אתה מגשים את מבוקשם"

✅ אריאל כהנא: יולי אדלשטיין, מי שנתפס כגורם הכי ביקורתי כלפי נתניהו בליכוד, מיישר איתו קו כמעט מילה  במילה ובעיקר יוצא נגד המהלך של גנץ. זה אומר שגוש ה-64 יציב .

✅ חזקי ברוך: השר לוין על גנץ: "קשה להאמין עד כמה גדול העיוורון, ועד כמה שיקולים פוליטיים גוברים על הצורך להתעלות לגודל ולחומרת השעה. בחר גנץ להיגרר אחרי לפיד ולנטוש באמצע המערכה".

✅ זיסמן ב'יתד': גם אם הרפורמה המשפטית הייתה עוברת והשופטים "השמרנים" היו זוכים לביטוי נרחב, הציבור החרדי לא היה יוצא נשכר. ההערות המכעיסות ביותר בדיון השבוע, הגיעו מ"השמרנים" (דוגמת סולברג סרוג הכיפה) אותם ניסו יוזמי הרפורמה לקדם.

✅ סקר ערוץ 14: 59% מהציבור לא סומכים על תחקירי הצבא בנוגע למחדלי ה-7 באוקטובר, 37% סומכים

✅ יו"ר בית הנבחרים מהמפלגה הרפובליקנית מייק ג'ונסון ומנהיג המיעוט הרפובליקני בסנאט מיטש מקונל הודיעו כי נאומו של ראש הממשלה נתניהו בפני מושב משותף של הקונגרס האמריקני יתקיים ב-24 ביולי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.