רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ מרדכי הלפרין: שאלתי את גנץ האם יציע שוב לחרדים דף לבן ריק, ומדוע תכנן להצהיר אמש על אף שידע מראש על מבצע החילוץ. גנץ הכחיש ש"הבטיח" משהו לחרדים, וטען שלא רצה לבטל את ההצהרה כדי שלא לעורר חשד

✅ י-ם: קבוצה קטנה של 20 נשים מארגון 'נשות הכותל' ארגנו הפגנה ופרובוקציה ברחבת הכותל, בכדי לפגוע באחדות ובתפילות המרגשות בר״ח סיון. ׳הקרן למורשת הכותל׳ מגנה את פעולתן ואף התריעה בפניהן על כך מבעוד מועד

✅ תקציב החינוך החרדי: שר התקשורת שלמה קרעי למימרן ב'קול חי' לרגל האולפנים החדשים - "עם כל הכבוד לחשב הכללי ויועציו - אנחנו מדינה דמוקרטית שנשלטת ע"י נבחרי ציבור ולא פקידים. טוב ענה שר האוצר לחשב - 'אתה לא קובע'. לא נאפשר פגיעה בילדי ישראל ואפליה בין דם לדם".

✅ פרסום ראשון: במהלך פגישה שקיים נתניהו עם גנץ ביום חמישי הפציר נתניהו לבטל את מסיבת העיתונאים וההודעה על יציאה מהממשלה בגלל המבצע המתוכנן.
גנץ סרב והמשיך בהכנות לפרישה, גורמים בכירים מאשימים כי הוא נערך לאפשרות שהמבצע ייכשל והוא יוכל לפרוש.

✅ רשת ב׳: אחרי ביטול ההצהרה לתקשורת של גנץ - יאיר לפיד קורא הבוקר לגנץ ומפלגתו לצאת מיידית מהממשלה.

✅ עמית סגל: הגדולה של מבצע החילוץ היא בהבאתם חיים של שלושה שלא היו משתחררים לעולם בעסקה הנוכחית - שלושה גברים, כמו כן - מי שדורש חמישים פלסטינים תמורת ישראלי אחד שלא יתלונן שנהרגים 200 פלסטינים על 4 ישראלים. אלה החיים.

✅ 'ויינט': החטופים שחולצו מנוסייראת סיפרו לצוותים הרפואיים על "שטיפת מוח" והתעללות רגשית בשבי. בנוסף הם סיפרו שנכפה עליהם לקרוא בקוראן וללמוד פסקי הלכה מוסלמיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.