רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ הלל ביטון רוזן: יחי הפחד: הרמטכ״ל הרצי הלוי אסר על הקצין שהדיח משירות תא״ל עופר וינטר, לדבר הערב בכנס ״זמן הכרעה״ בתל אביב.

✅ יוני קמפינסקי בערוץ 7: אחרי שדובר צה"ל אסר עליו לנאום באירוע, עופר וינטר הגיע כעת לכנס של המילואימניקים והתקבל במחיאות כפיים. העיתונאי עמית סגל שמשתתף באירוע עקץ ושאל: "דובר צה"ל מאשר למחוא לך כפיים?" 

✅ אחרי הדברים של דובר צה״ל שהדיבורים על חיסול חמאס זה זריית חול בעיני הציבור לשכת ראש הממשלה מגיבה: הקבינט המדיני ביטחוני בראשות ראש הממשלה נתניהו הגדיר כאחת ממטרות המלחמה את השמדת היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס. צה"ל כמובן מחויב לכך :

✅ הלל ביטון רוזן: דובר צה״ל דניאל הגרי היה בעבר עוזר וראש לשכתם של אייזנקוט וגנץ. מאז פרישתם מהממשלה: 1. מוציא הודעה לתקשורת על הפוגה זמנית ברפיח ללא אישור. 2. מוציא הודעה לתקשורת נגד פרשן חדשות 14, שנחשב למבקר בולט שלהם. 3. מסתייג ממטרות המלחמה כפי שהגדיר אותם ראש הממשלה .

✅ שר התקשורת שלמה קרעי, על דבריו של דובר צה"ל הגרי: דברי דובר צה״ל הערב הם רק בבואה של רוח המפקד הרופסת של הרמטכ״ל ושר הבטחון. יש לנו לוחמים גיבורי על והנהגה בטחונית שלא ראויה להם. במקום לחשוב שהוא עדיין הרל"ש של גנץ ואייזנקוט ולדבר מגרונם, כדאי שדובר צה״ל יתרכז בחיזוק לוחמינו ושמפקדיו הרצי וגלנט יחתרו לניצחון! לא מסוגלים לנצח? שחררו. אל תגרמו לנו להפסיד .

✅ תמונה של שר המשפטים יריב לוין ועליה סימני ירי הופצה ברשת. במשטרה פתחו בבדיקה (אור רביד).

✅ משפט נתניהו: השופטים הורו בשנית להגנה להודיע תוך שבוע על מועד תחילת פרשת ההגנה - שהוא גם מועד עדות רה"מ נתניהו.

✅ מטורף: 550 עולי רגל מוסלמים מתו במהלך החג' בסעודיה רובם בשל החום הכבד (רועי קייס).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.