רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 ביוני 2024

הערות והארות

 

אמיר אטינגר: בש״ס מבינים כי נתניהו לא שולט בח״כים שלו. השאלה היא האם דרעי סבור שהוא יוכל לקבל יותר בממשלה הבאה שאולי תהיה עם הגוש הנגדי? עד היום הוא חשב שלא
================
עמית סגל: הכתובת הייתה כתובה די ברור על הקיר. הבעיה העיקרית של הממשלה נותרה בן גביר. דרעי לא יעבור בשתיקה על הפרת המשמעת הקואליציונית מצד עוצמה יהודית
================
גורמים בקואליציה לחזקי ברוך: "חבל שמורדים בליכוד, לא מבינים שהמהלך שלהם מביא את יאיר גולן, שקמה ברסלר וטיבי לשלטון. מה שש"ס ויהדות התורה לא יקבלו מהקואליציה הנוכחית הם יקבל על מגש של זהב בקואליצית שמאל בראשות לפיד"
================
תחי הצביעות תחי, כשמשרד הדתות היה בידי המפדל הם ממש היו "נדיבים" למינויי חרדים, זה התוצאות שהמפדל לקחו את הרבנות לפוליטיקה, כעת זה מכה בהם חזרה.
השר עמיחי אליהו לאבי מימרן: "ברור שחוק למינוי רבני ש"ס הוא בעייתי. זה לא הוגן שרק ש"ס תקבע מי יהיו הרבנים. חברי המועצה של ש"ס מצטרפים ל50% חברי הגוף הבוחר הממונים מטעם ש"ס והם רוב.
================
יעקב ריבלין: המפגינים בקפלן ומול בית רה"מ יכולים לחזור הביתה. כמו ממשלות רבות אחרות שמתו קודם זמנן בגלל חיכוכים פנימיים ותחושת מיאוס בין השותפים - גם ממשלה זו בדרך לקריסה.
================
מורן אזולאי: שיחות עם מי שמעורים במתרחש בש״ס מעלות תמונת מצב מעניינת. דרעי לא יפיל את ממשלת נתניהו באופן אקטיבי, זה קיצוני מידי. מה כן? הוא יהפוך לשחקן פאסיבי. לא ילחם על הממשלה יותר וייתן לה לדעוך. לא חסרות הזדמנויות לפרק את העסק. בסביבתו יש יותר ויותר יועצים שאומרים לו: שחרר את החבל הזה. מצבה של ש״ס מעולם לא היה רע כל כך בהישגים לציבור החרדי ובו זמנית רע תדמיתית בציבור הכללי. קירחים מכאן וכאן.
================
אברהם פריינד: קצת מוזר שאחרי שראש הממשלה מדיח אמש חכי"ם מוועדות ומנהל שעות על גבי שעות דיונים פוליטיים, הוא נזכר לבקש מהשותפים "להתאפס" ולהתרכז במלחמה. אולי אם הקריאה הנרגשת הזו הייתה באה אמש, לפני שכל התרגילים הפוליטיים נכשלו, היא הייתה נשמעת אמינה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.