רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 באפריל 2024

האשמות קשות בויז'ניץ נגד טסלר: דרדר את ויז'ניץ לתהום


 האשמות קשות בויז'ניץ נגד טסלר: דרדר את ויז'ניץ לתהום 

בימים האחרונים הולכות וגוברות האשמות בחצר ויזניץ נגד יעקב טסלר שהוליך שולל את צמרת ההנהגה בחסידות וגם להם לצאת למהלך מפוקפק נגד כל האדמו"רים. 

בחסידות חוזרים אחורה ותוהים "מה טסלר הרוויח בשביל ויזניץ מאז שנכנס לתפקידו? הוא החליף את מוזס כי הטענה הייתה שמוזס כביכול כבר מבוגר וגם עסוק במירון כל היום. 

אבל לפחות אצלו היה לנו שקט, יציבות, והיינו במקום שלישי באגודה. ומה היום? בזכות טסלר והמריבות שלו עם בעלזא הפסדנו בבוררות ואנחנו ברוטציה על המקום באגודה עם אייכלר, ועכשיו נכנסו למלחמת עולם גם עם דגל ושאר האדמו"רים. בשביל זה הדחנו את הרב מוזס"????

עוד טוענים בויזניץ, כי מאז פרשת אלעד ויזניץ נקלעה למחלוקת עם כל החסידויות וגרמה לעצמה שם רע, מאנשי שלום הפכו לאנשי מחלוקת, בבית הרבי חשבו כי לאחר כמה שבועות זה ירגע ומתברר כי אין כיוון כזה ההיפך אנו בהתחלה של מלחמה גדולה בויזניץ, ולשם מה למען תפקיד סגן ראש עיר באלעד? האם זה שווה? ועתה הרבי בעצמו הגיע למסקנה כי חייבים לעשות צעדים אחורה ולוותר על התפקיד בטרם ניאלץ לעבור ארבע שנות מריבות קשות והרס הקשרים של ויזניץ עם חסידויות אחרות

בשבת בשלש סעודות הביע הרבי מורת רוח מהמצב וקרא לוותר על התפקיד הזה, השלום חשוב יותר, ובמילים אחרות אמר כי טסלר גרם לו רעה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.