רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 במרץ 2024

מבזקים

 

✅ דרמה בירושלים: גורם בכיר בחב"ד ירושלים אומר כי הקולות של חסידות חב"ד בירושלים הם אלו שהעבירו את אגודת ישראל מעל אחוז החסימה, ומה שמנע את כניסתו של נציג חב"ד הרב הלפרין, הם למעלה מ-6,000 קולות של שלומי אמונים שהצביעו כל השנים לג', וביום הבחירות פשוט נעלמו. (לוי נוישטט).

✅ קולדצקי בהמחדש: הגאון הרב אלחנן פרץ רבה של רמת בית שמש ב' ועוד מספר רבנים וראשי ישיבות בש"ס תומכים בגרינברג לראשות, בשבוע הקרוב יעלו ראשי קהילות בציבור הספרדי למעונו של נשיא המועצת הגר"מ מאיה וידונו עימו בנידון

✅ בכיר ביהדות התורה ב'ישראל היום': "אם שר הביטחון גלנט לא יביא חוק גיוס, נביא אנחנו חוק גיוס ונאשר אותו ברוב רגיל"

✅ אבי מוסקוב: גורם ביהדות התורה: "גלנט מתחנף לשמאל כדי להוביל את כל הזעם של הציבור על מחדל ה-7 באוקטובר כלפי נתניהו. מעולם לא התנהל ככה שר ביטחון בקואליציה עם החרדים בדרך לגיבוש מתווה גיוס. הוא מזכיר את ההתנהלות של ליברמן לפני 5 שנים. העמדה של גדולי ישראל ידועה - רק חוק שמבטיח את המשך אי ההפרעה ללומדי התורה יעבור" :

✅ מיכאל שמש: יעקב אשר המקורב לגנץ מבקר אותו על התנהלותו בעניין חוק הגיוס - הדברים נאמרו בכנס התאחדות יועצי המשכנתאות.

✅ ניצחון היסטורי והכרה רשמית - שלמה אלבוים חבר מועצת העיר בני ברק ויו''ר מפלגת טובת העיר: במערכת הזו לראשונה ראש הישיבה קיבל את מקומו הראוי לו, כאשר גדולי הדור קיימו איתו יחד עצרת בבית שמש והציבור כבר לא מפחד להצהיר זאת כבעבר. כולם מוזמנים לקידוש גדול בשטיבל באלכסנדר ברח' חזון איש בבני ברק בהודאה לה יתברך. אני אמנם רצתי מטעמו של ראש הישיבה, אבל אני נציג של כלל בני העיר. יש צפייה גדולה לראות שינוי ואפשר לעשות דברים גדולים מהאופוזיציה.

✅ השר אבי דיכטר: "חוק הגיוס חייב להיעשות בהסכמה כזו או אחרת עם החרדים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.