רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 במרץ 2024

מבזקים

 

✅ דרמה בקרב על בית שמש - חבר מועצת גדולי התורה הגר"ד כהן, הציב אולטימטום לחבר המועצת של ש"ס הגר"א סלים, לפיו אם לא יביא לתמיכת ש"ס במועמדות גרינברג, הוא עשוי להפסיק את מסירת השיעורים בישיבת מאור התורה שבראשות הגר"א סלים, לאחר עשרות שנים שהוא מוסר בה שיעורים ונחשב לאחד מראשיה.

✅ הודעה משותפת לסיעות ש״ס ואגודת ישראל בבית שמש: ״ראשי הסיעות סיכמו על המשך שיתוף הפעולה לגבי הבחירות בבית שמש גם לקראת הסיבוב השני, זאת מתוך רצון לשמור על צביון העיר, צרכי הקהילות וטובת התושבים״.

✅ ‏הסיבוב השני בבית שמש: אחד השיקולים המרכזיים שהונחו בפני גדולי ישראל חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס היא סוגיית הבנות הספרדיות. הרבנים נוטים לתמוך ברה"ע המכהנת עליזה בלוך שטיפלה בנושא באחריות רבה במהלך הקדנציה ואין בת ספרדיה בעיר שנשארה ללא מסגרת. ההכרעה בקרוב. (משה ויסברג)

✅ אבי מוסקוב ב'JDN': המועמד לרה"ע בי"ש שמוליק גרינברג הציע לש"ס ואגודת ישראל תפקידים בכירים, ביניהם סגנים, לצד "ניהול משותף" של העיר בפרום מיוחד אחרי הבחירות במטרה שיתמכו בו. כעת ממתינים לתשובת גוש ש"ס-אגודה :

✅ יו״ר סיעת ש״ס ירושלים צביקה כהן על התקופה בה שימש שמוליק גרינברג מנהל האגף לחינוך חרדי בעיר: כל הבנות התקבלו לסמינרים.

✅ הבחירות בבית שמש: יועצי עליזה בלוך, קובי איזק וארי המניק, עסוקים בפילוג הציבור החרדי בבית שמש. לשם כך מנסים להפיץ מצג שוא כאילו גרינברג פגע בספרדים. בעוד ההיפך הוא הנכון. קהילות ספרדיות בעיר סבלו בשנים האחרונות מחוסר הקצאות וקיפוח תחת עליזה בלוך.

✅ בנסיון להביא אחדות בבית שמש - יהדות התורה חוזרת מחר להיות מאוחדת וכל החכי"ם יתכנסו יחד לישיבת סיעה. אם גור תחליט לתמוך בבלוך זה סופה של הסיעה המאוחדת 'דגל התורה' תחליט על עתידה בלי גור וויזניץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.