רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 בפברואר 2024

תבוסה חסרת תקדים למפלגת עץ/דויטש - ירידה של כ-37% בכחה של מפלגת עץ בכל רחבי הארץ


 היום כולם מבינים...

אלפי מצביעים נטשו את מפלגת עץ כמחאה על השתקת המאבק נגד גזירות השמד

כמות בלתי נתפסת של כ-4000 קולות נטשו את מפלגת עץ ולא הצביעו עבורה הפעם!  מדובר בירידה של כ 17% מסך המצביעים למפלגת עץ במערכת הבחירות האחרונה, ובהפסד אלקטוראלי מביך וחסר תקדים, 

בנוסף איבדה עץ כ-10 אלף קולות חדשים נוספים שהיו אמורים להתווסף ולהצביע הפעם עץ על פי חישוב הגידול הטבעי ותוספת מצטרפים חדשים באותו יחס כפי שהיה בפעם הקודמת, ובסה"כ מדובר על הפסד  של כ-14 אלף קולות שמהווים כ- 37 אחוז מכמות המצביעים שהיתה אמורה להצביע עבור הרשימות של מפלגת עץ.  

 

אלפי המצביעים בחרו דווקא באי הצבעה בקלפי כאמצעי להביע את מחאתם נגד ההתנהלות המפלגתית בשנים האחרונות, ובכך להעביר מסר: נמות ולא נתקרר

 

בירושלים איבדה עץ סכום אסטרונומי של כ-2440  קולות, ובבני ברק עץ ירדה  ב-1449 קולות,  בבית שמש שבה מפלגת דויטש נלחמה על כל הקופה והשקיעה את כל משאביה, הם נמחקו מהמפה לגמרי ונציגם הודח מהעיריה! בבני ברק עץ ירדה מ-3 נציגים ל-2 בלבד! במודיעין עילית נעלם כל הגידול הטבעי... והתקבלה תוצאה מאכזבת של כ-10 קולות פחות מהפעם הקודמת,  ובאלעד שוב לא עברו את אחוז החסימה ונשארו בלי ייצוג במועצה. (בביתר הצליחה עץ להכניס נציג בסיוע חסידי ויזניץ שהצביעו לעץ כנקמה על התנהלות מפלגת שלומי אמונים של פרוש באלעד.)

זאת לעומת עליה דרמטית בבחירות הקודמות בתשע"ט שאז נוספו 7600 קולות חדשים שהצביעו לעץ  מיד לאחר פטירת מרן הדרכי שמואל כשציבור בני התורה היה בתפארתו גם מבחינה רוחנית וגם מבחינה אנושית לפני שמפלגת דויטש הבריונית השתלטה והרסה כל חלקה טובה... כשאת התוצאות קצרו עכשיו במפלה הנוראית... שבה נטשו את עץ כ-4000 מצביעים!

יצוין כי הירידה הגדולה דרמטית עוד יותר לנוכח העובדה  שהפעם עץ עשו מצ'ינג וקוששו קולות מכל עבר בבקשת חמלה ורחמים. והשקיעו מאמצים ומשאבים אדירים בקמפיין יותר משני הפעמים קודמות גם יחד,  כאשר גם התוצאות שהתקבלו אינם משקפות באמת את המצב האמיתי אלא כוללות לכאורה קולות רבים של אנשים מבחוץ שהושגו במצ'ינג מעורר רחמים, במקום להשקיע  את המאמצים בבית פנימה להמשיך בדרך כמו פעם ולשמור על השלום והאחדות הפנימיים...

לכך יש לצרף גם את תקופת הקורונה שהיתה אמורה לכאורה לגרום להתפקחות ולריבוי מצביעים חדשים נוספים עוד מעבר לריבוי שהיה בפעם הקודמת וכפי שנטען בססמת הקמפיין "היום כולם מבינים",  אך בפועל למרות כל זאת מפלגת דויטש נחלה מפלה מוחצת חסרת תקדים

חשוב להדגיש  כי גם בקרב אלו שכן סתמו את האף והצביעו עבור המפלגה, היו רבים שאמרו כי עשו זאת בדיעבד ומחוסר אלטרנטיבה ולא בשמחה ולכתחילה, והם לא התכוונו בהצבעתם לתמוך בקרירות המפלגתית ובמסע הרדיפה הנואל, אלא הם רק השתכנעו מהתעמולה המפלגתית שלמרות זאת מוכרחים להצביע בלית ברירה, וכי אם יימשך מסע הקרירות והרדיפות הרי שגם לשיטתם לא יהיה היתר לתמוך במפלגה שמובילה את הסטיה החמורה והמסוכנת הזאת.

בציבור בני התורה מקווים שאולי בזכות המפלה בבחירות, תינצל ישיבת פוניבז על ענפיה הרבים, ישיבת חדרה, עיתון הפלס, וקופת חסדי שלום ומוסדות נוספים מהפירוק והגזילה שמפלגת דויטש תכננה לבצע נגדם ביום שאחרי הבחירות כפי שחשפנו כאן בהקלטות של פעיל עץ במוקד המאבק ערב הבחירות, כעת יש סיכוי קלוש אמנם שבמפלגת דויטש יפנימו שהציבור ממש לא מונח בכיסם ואולי גם הציבור עצמו יבין שמוכרחים לבלום את העסקנים הפוסעים על ראשי עם קודש מפני שאם תימשך הקרירות השתקת המערכה והרדיפות, אז הרכבת המדרדרת תתרסק לתהום באופן שאין ממנה דרך חזרה חס ושלום!

רבים מהמצביעים הפוטנציאליים שנקטו בצעד משמעותי זה, הזכירו את הדברים שכתב רבינו שמואל במכתבו הקורא לפעול למען רשימות עץ בארה"ק בשנת תשע"ד, כי "מקובלנו מרבותינו כי ההצבעה בבחירות יש בה ריבוי כבוד שמים לידע ולהתוודע כי יש ציבור הנאמן לה' ולתורתו", "ועי"ז יראו שיש ציבור גדול של בני תורה אשר לא יכנעו ולא יוותרו ולא יתפשרו  על קוצו של יו"ד בענינים שהם יסוד וקיום היהדות לעמוד על המשמר במסירות נפש", ואמרו כי בשעה קשה וגורלית זו, כאשר מפלגת עץ משתיקה את המאבק בגזירות השמד השונות בניגוד לדרכו הברורה של רבינו שמואל זצוק"ל, דווקא ע"י אי ההצבעה יראו שיש ציבור גדול של בני תורה אשר לא יכנעו ולא יוותרו ולא יתפשרו על קוצו של יו"ד ויעמדו על המשמר במסירות נפש. 

 

כאמור, כמות אדירה של בני תורה הצביעו ברגליים באי הגעתם לקלפיות, ובכך הכריזו:

די לקרירות, די להשתקת המאבק בגזירות השמד, די לשחיתות ולרדיפות - לא לשיטת הלא פחות ולא יותר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.