רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 בפברואר 2024

מבזקים

 

✅ גור שלחה איום לויזניץ כי אם אינם תומכים בבלוך בסיבוב השני הם לא יקיימו שום דבר מההבטחות שניתנו להם לפני הבחירות - בויזניץ נקלעו למצב קשה מפני שהאדמו"ר אמר כי יתמוך בגרינברג ועתה הם עלולים להפסיד את כל הכסף והנדל"ן שהובטח להם - בישיבה מיוחדת שקיימו בביתו של נחמיה אלתר הוחלט כי תומכים בבלוך ולא בגרינברג

✅ רבינא  ציר שלומי אמונים-בעלזא גבר על ציר הסיעה המרכזית בבית שמש עם 7644 קולות מול 5819. באשדוד המפלגה החדשה קיבלה כ-8000 קולות והכניסה 2 נציגים למועצה. בשלומי אמונים אומרים כי "על אף הכוחות הרבים שהושקעו נגדם, הציבור החסידי הוכיח במי הוא תומך".

✅ סיכום הפיצול של אגודת ישראל בבית שמש: ציר שלומי אמונים-בעלזא גבר על ציר הסיעה המרכזית (ויז׳ניץ ועוד קהילות) עם 7,644 קולות מול 5,819. - כ 31% הבדל. (גדלוביץ)

✅ ריבלין ב'בקהילה': חישוב מהיר מגלה שאלמלי ויזניץ שעברו מצד לצד, ש"ס לא היתה מנצחת באלעד. בהסטוריה של אגו"י זה יירשם כפעם ראשונה שנציג התנועה הפסיד בגלל חלקים מהתנועה.

✅ בליל ספירת הקולות, כשעוד היה נראה שאבוטבול עולה לסיבוב שני, נשאל דרעי מה יהיה בבית שמש וענה שבטוח אף חרדי לא יצביע לבלוך בזמן שיש מועמד חרדי. יש לחכות ולראות האם זו תהיה עמדתו גם כאשר למועמד החרדי קוראים גרינברג.

✅ אבי גדלוביץ': לקראת הסיבוב השני בבית שמש - דרעי, גור וויז׳ניץ סיכמו על גוש אחיד שילך יחד לכל החלטה. בתחילת השבוע יחל מו״מ משותף ויוחלט באיזה מועמד לתמוך. לפי הערכות מדובר בכ-15,000 קולות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.