רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 בדצמבר 2023

מבזקים

 

✅ מיכאל שמש: נתניהו מגבש הצעה להחזרת גדעון סער וחברי מפלגתו לליכוד. רה״מ קיים מספר התייעצויות פוליטיות ודן עם אנשיו בתרחישים פוליטיים שונים. בליכוד מעוניינים בחזרת גדעון סער לשורות המפלגה. ההצעה המתגבשת נועדה להבטיח את המשך קיום הממשלה אחרי פרישת גנץ ואחרי סיום המלחמה

✅ עוד ממיכאל שמש: כזכור, סער הבהיר שלא יפרוש מהממשלה לפני סיום המלחמה ובשבועות האחרונים התגלעה מחלוקת במחנה הממלכתי סביב הנושא. גנץ ואנשיו הביעו עמדה ולפיה אחרי עיקר המלחמה ניתן יהיה לפרוש מהממשלה. לעומתם אנשי תקווה חדשה וסער הבהירו שצריך לחכות עד לסיומה והשלמת כל המטרות. בליכוד מקווים לנצל את ״ההזדמנות״ כדי להבטיח את המשך הממשלה ולמנוע את הקדמת הבחירות. מלשכת נתניהו לא נמסרה תגובה

✅ מיכאל שמש: אחרי שהודיע על כך שבכוונתו להמשיך לנהל קמפיין על מדים בניגוד לחוק, אחרי שחבריו במפלגת ׳יש עתיד׳ נתנו לו גיבוי מלא והצדעה, יריב פישר מועמד ׳יש עתיד׳ לראשות הרצליה הודח ע״י מפקדיו בצה״ל משירות מילואים פעיל.

✅ ועדת הכספים אישרה פה אחד את ביטול העלאת שכר נשיא המדינה, ראש הממשלה, שרים, סגני שרים ושופטים. החיסכון לקופת המדינה בגין ביטול ההעלאה של נושאי משרה אלה ושל חברי הכנסת שאושר בשבוע שעבר בועדת הכנסת הינו כ-52 מיליון ₪ לשנת 2024 :

✅ משרד ראש הממשלה: בניגוד לטענות, המוסד תמיד פעל בהנחיית רה"מ לסיכול העברת כספי טרור לחמאס בכל דרך, וכל טענה אחרת משוללת כל יסוד.

✅ מזכיר ההגנה האמריקני בהצהרה עם השר גלנט: "ממשיכים לתמוך בזכות ישראל להגן על עצמה אך גם בהכנסת סיוע הומניטרי לעזה"

✅ חזקי ברוך: סוער בוועדה לביקורת המדינה בדיון על פיקוח ובקרה על הליכי הנפקת רישיונות לנשיאת נשק בעקבות המלחמה. הח"כים סון הר מלך, קרויזר סוכות וגוטליב מתחו ביקורת על ח"כים מיש עתיד שמנסים להפוך את הדיון לפוליטי ובכך למנוע חלוקת נשק. במהלך הדיון הוציא יו"ר הועדה, מיקי לוי את ח"כ סוכות לאחר שאמר לח"כים מהשמאל: מה כואב לכם? על החיים של מי הייתם מוותרים?

✅ חזקי ברוך: עימות בוועדה לביקורת המדינה: ח"כ יצחק קרויזר הוצא מהדיון לאחר שנזף בנציגת היועץ המשפטי לממשלה, "אתם תוקעים מקלות בגלגלים ומסכנים את ביטחון אזרחי מדינת ישראל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.