רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 בדצמבר 2023

מבזקים

 

✅ דובר צה"ל: סרטון החטופים החדש של חמאס - סרטון טרור :

✅ דובר צה"ל בתדרוך היומי: חיים, עמירם ויורם, מקווה שאתם שומעים אותי. לא ננוח עד שתבואו הביתה

✅ ספיר ליפקין: בעזה מדווחים: צה"ל פיזר כרוזים בח'אן יונס - שבהם נכתב לתושבי השכונות הדרומיות: "האזור שבו אתם נמצאים הוא אזור לחימה מסוכן. למען ביטחונכם, התפנו למקלטים המוכרים בשכונת א-שאבורה, א-זהור ותל א-סלטאן - זהו אזור בטוח יותר והסיוע ההומניטרי זמין שם"

✅ מוטי קסטל: במהלך ישיבת הממשלה היום טען השר מרגי: "הרושם הוא שלאחרונה יש יותר הרוגים ברצועה, פחות הפצצות מהאוויר, לא משטחים בניינים וכתוצאה מהלחץ האמריקני נראה שיש נפגעים מיותרים לכוחותינו". האלוף טולדנו השיב: "זה לא נכון, לחלוטין לא נכון". רה"מ נתניהו: "אנחנו לא מפציצים פחות בגלל לחץ בינלאומי, עושים כל מה שנכון מבצעית, ביטחונית ואסטרטגית. עם זאת, אנחנו בהחלט שומרים על הדין הבינלאומי בשונה מחמאס שמפר אותו" :

✅ בתום מו"מ שנמשך כשנה מרצ חתמה עם הכנסת על הסדר חוב אשר יאפשר למפלגה להתמודד לכנסת, למפלגה נותר חוב לכנסת של כ-16 מיליון שקלים בגין הלוואות למימון ארבע מערכות הבחירות של השנים האחרונות

✅ ‏פרסום ראשון: היועמ"שית גלי בהרב מיארה תשתתף בדיון מיוחד של ועדת משנה של ועדת החוקה שתדון בדרכים בהן מערכת המשפט תשפוט את הרוצחים של חמאס שהשתתפו בטבח ב-7 באוקטובר. בדיון ישתתף גם שר המשפטים יריב לוין.

✅ מצרים מודיעה על בחירתו של הנשיא א-סיסי ברוב של כ-90% מהקולות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.