רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 בספטמבר 2023

מבזקים

 

✅ דפנה ליאל: טלי גוטליב מודיעה הבוקר בוועדת החוץ והבטחון כי לא תוכל להצביע בעד חוק הגיוס. לדבריה זה לא הזמן להעלות את החוק והיא גם אמרה זאת לחרדים :

✅ לוין אומר לנתניהו בדיונים של הימים האחרונים כי גם פשרה משמעותית מצד הקואליציה לא תקנה לו שקט, וכי ההפגנות תמשכנה. בנוסף על פי שני מעורבים בשיחות אריה דרעי מאמין שצריך להשאיר את נציגי בית המשפט העליון בוועדה, גם נתניהו שם להבנתי, ונראה שזה גם כך כבר לא ישתנה. (יובל שגב).

✅ התרחיש שפרסם מנחם גשייד בהמודיע לפני שבוע וחצי לפיו נתניהו חותר לפירוק הממשלה נראה יותר ויותר הגיוני. ראה"מ לא ממצמץ ונכנס למאבק דרמטי עם בן גביר וסמוטריץ'. נראה שהוא מגובה בממשלה חליפית. אם זה נכון השאלה הגדולה האם החרדים ילכו לממשלה הזו עם ביבי וגנץ

✅ עו"ד ⁦‪ציון אמיר‬⁩, מומחה בדין הפלילי, על בג"ץ הסבירות ב-103: "אני לחלוטין נוטה לאותה תפיסה שמרנית מובהקת שלגעת בחוקי יסוד זה דבר שהוא לא פחות מדרמטי, מדהים או מסוכן מאוד למבנה המשטרי העדין שלנו. חד וחלק. לא חושב שזה תפקידו של ביהמ"ש, לא הייתי מתערב" :

✅ חדשות 13: פרקליטו של השר יריב לוין יקבל 93 אלף ש"ח מכספי ציבור עבור הייצוג בבג"ץ בנושא הוועדה לבחירת שופטים

✅ שרת המשפטים והפנים לשעבר איילת שקד מאשרת הבוקר ברשת ב
שבעוד שבועיים יש פטור מוויזות לארה"ב

✅ משרד החוץ מעדכן על שורת הקלות בכניסה למדינות שונות שייכנסו בקרוב לתוקף, בהן אשרה לאיי סיישל, אשרה אלקטרונית לווייטנאם - והקלות בכניסה לתאילנד, לאנטיגואה ועוד. כל זאת, בנוסף לפטור מוויזה לארצות הברית - שהחלטה לגביו צפויה בחודש הקרוב (חדשות 12).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.