רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 בספטמבר 2023

מבזקים

 

✅ אברהם פריינד: משלחת מבית מרן הרב מאיר צבי ברגמן נשלחה ליו"ר הוועדה הרוחנית של יתד נאמן הרב נתן זוכובסקי שסירב בכל תוקף להכניס את המכתב של אחד ממנהיגי המפלגה.

✅ מביתו של חבר המועצת הגאון רבי יצחק זילברשטיין נמסר כי "בשיחות שניהל עם מקורביו ותלמידיו בכל הנוגע לענייני הבחירות המקומיות בכלל, ובעיר בני ברק בפרט, אמר וביקש לפרסם ברבים, כי כולנו סומכים אך ורק על הכרעותיו של ראש הישיבה הגאון רבי דוב לנדו שליט"א, וכל אשר יפסוק ויכריע נעשה ונקיים, ועשית ככל אשר יורוך".

✅ אבי רבינא: ערב ראש השנה תשפ"ד: האוכלוסייה החרדית בישראל מונה כ-1.25 מיליון נפשות, צפויה להכפיל את עצמה עד 2040. התפלגות הציבור החרדי לפי זרמים:מליטאים – כ-430 אלף נפשות (34.4%). ספרדים – כ-410 אלף נפשות (32.8%). חסידים – כ-360 אלף נפשות (28.8%). חב"ד - כ-50 אלף נפשות (4%) (המכון החרדי למחקרי מדיניות) 

✅ ניצחון לש"ס חלקי בנושא תלושי המזון! בג"צ הכריע שלא לעצור את חלוקת התווים לקראת החגים הקרובים והיא תתקיים במתכונת שנקבעה.

✅ בג"ץ תווי המזון: השופטים החליטו שלא יעצרו את חלוקת התווים לשנת 2023 שנועדו לחגים, אבל הודיעו על הקפאת הכספים שיועדו ל-2024 כדי לפקח על אמות המידה שייקבעו לחלוקתם. המשנה לנשיאה פוגלמן: לקראת 2024 יש לעשות חריש עמוק וביקוש מהמדינה לו"ז לגיבוש מודל חדש לחלוקת הכסף. (אמוץ שפירא).

✅ הלפרין ב'קול חי': הנהלת הליכוד אישרה ליעקב וידר לרוץ לראשות העיר בני ברק, אחרי שבעבר האישור לא ניתן. את ההחלטה הסופית וידר יקבל בימים הקרובים, במידה וירוץ תהיה זאת מכה לאוריאל בוסו שקיווה לקבל את קולות הליכוד בעיר.

✅ יו"ר המזכירות הארצית דחסידי ברסלב, נחמן בנשעיה, בראיון לקו 'בהירות הדרך': "הרשויות באוקראינה הפרו את כל הסיכומים איתנו. התחושה היא שירדה הנחייה לשטח למרר את חייהם של חסידי ברסלב ולעשות הכל בכדי למנוע מעבר אנושי בגבולות. אנשים תקועים בחניוני ויסות לפני הגבולות במולדובה מאז שעות הבוקר וכל המאמצים לסייע נתקלים באטימות לב".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.