רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 בספטמבר 2023

מבזקים

 

✅ שר המשפטים לוין לבג"ץ
רק בסמכותי לכנס את הוועדה לבחירת שופטים
אין לכם שום סמכות לחייב אותי לכנס את הוועדה.

✅ מנהל בתי המשפט מפעיל לחצים כבדים על השופטים להשתתף הערב באירוע חברתי לשופטים, שמוגדר כאירוע הוקרה "בסימן 75 שנות עצמאות במשפט". רשמית, ההשתתפות איננה חובה באירוע זה, שנועד להציג חזית אחידה של מערכת המשפט בעד הנשיאה אסתר חיות (אבישי גרינצייג).

✅ חמשה שופטים מכמה ערכאות תיארו ל"כאן" את הלחצים הכבדים שהופעלו עליהם בכדי שיסכימו להשתתף באירוע, שכאמור מעלה על נס דווקא את עצמאות בית המשפט כביכול. בקשת 'כאן' לסקר את האירוע סורבה.

✅ הפרקליט הבכיר שדרס למוות קשישה לא יוכל להופיע ולייצג יותר את המדינה בפני בית המשפט, אך יוכל להמשיך לנהל תיקים מאחורי הקלעים. בניגוד לכללים, היועמ"שית לא מסרה עמדה לנציבות. (כאן).

✅ הנשיא הרצוג: "אספר לכם מה קורה בחדרים הסגורים, יש תמיכה רחבה באופוזיציה ובקואליציה בהצעה שתשמור על ישראל כדמוקרטית ברוח מגילת העצמאות"

✅ יולן כהן: שרת התחבורה מקדמת קנסות נגד חברות תעופה שממריאות באיחור או מבטלות טיסות ולא מספקות החזר כספי. מדובר בקנסות שעשויים להגיע לעשרות אלפי שקלים או מאות אלפי שקלים - בהתאם לתלונות שיוגשו.

✅ נתונים מדאיגים עבור ממשל ביידן: לפי נתוני מדד המחירים לצרכן, שיעור האינפלציה בארה"ב בחודש אוגוסט עמד על 3.7% בחישוב שנתי, לעומת 3.2% בחודש יולי - מדובר בעלייה שנייה ברציפות ובקצב מהיר (כאן) .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.