רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 בספטמבר 2023

מבזקים

 

✅ תלמיד מישיבת פוניבז' חלקת המחבלים שהיה בדרכו למירון ובבדיקה שגרתית של המשטרה נמצא עריק מהצבא לאחר שלא התייצב בלשכת הגיוס כהוראת רבותיו.

✅ תלמיד ישיבת 'הפלג' של הרב מרקוביץ - הבחור שמעון גוזלן בן 23, נעצר הלילה בצפון ע"י המשטרה, לאחר שהוא וחבריו נסעו בבריונות בכביש ונעצרו על ידי משטרה והתברר שהוא גם עריק. ב'פלג' מאיימים בהפגנות. אך עדיין לא ברור האם כל הפלגים ב'פלג' יהיו מאוחדים בעניין.

✅ עקב מעצרו המתמשך והנפשע של אסיר עולם התורה, וע"פ החלטת מרן ראש הישיבה מנהיג המחבלים פלג דויטש הגאון רבי אשר דויטש שליט"א הוחלט על קיום הפגנות המוניות במספר מוקדים ברחבי הארץ בשעה 13:00 בצהריים.

✅ 'הפלג הירושלמי': הפגנות על מעצרו של בן הישיבה מתוכננות להיום בשעה 16:30 בירושלים, בני ברק וראש פינה. בהמשך יתקיימו הפגנות במוקדים נוספים.

✅ ההפגנות ניצחו: אחרי שעות של הפגנות סוערות ברחבי הארץ - שמעון גוזלן תלמיד ישיבת פוניבז' משוחרר בדקות אלה מהכלא הצבאי לחופשה עד לאחר חגי תשרי. ניפגש שוב בערב הבחירות. (גדסי)

✅ אבי גדלוביץ׳: הסתיימה הפגישה בין הצוותים של אגודת ישראל ודגל התורה בבני ברק. הצדדים מדווחים על פגישה חיובית ועל התקדמות במשא ומתן

✅ גורם בכיר בדגל התורה: הפגישה הנוספת של צוותי המו"מ בבני ברק הסתיימה היום ללא שום התקדמות, מאחר ואגודת ישראל לא הביאה שמות מועמדים פוטנציאליים לראשות העיר מטעמם, שיהיו מוסכמים על רבני דגל התורה. אגודה מתעקשים עדיין שדגל תסיר את הוטו על חנוך זייברט, ובדגל הבהירו חדש משמעית שזה לא הפרק. (גדסי)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.