רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 באפריל 2023

מבזקים

 

✅ אמש הגיע דרעי לפגישה חשאית בבני ברק עם הגר"מ בן שמעון. מטרת הפגישה - השכנת שלום. בפגישה נקבע כי הרב יחליט על זהות נציגי ש"ס לקראת הבחירות בעיר

✅ זעזוע בירושלים: מספר הורים לילדי ת"ת 'יחי ראובן' גרמו נזק של מאות אלפי שקלים במעשי ונדליזם חסרי תקדים למבני הת"ת בשכונת רמות ופלשו למבנה עירוני שטרם הסתיימה בנייתו, בניגוד לדעת הנהלת הת"ת ותוך הכנסת נורמות של בריונות ועברינות למגזר החרדי 

✅ יקי אדמקר: דרעי הגיע לישיבת הקבינט שנערכת היום

✅ פרויקטור מירון יוסי דייטש ב'קול ברמה': "ישבנו וניתחנו את מה שהיה בשנה שעברה והבנו שכשיש 16,000 איש כל 4 דקות כשיש הדלקה אחת זה לא מתכון להצלחה. לכן, במקום לצמצם את כל האירועים להדלקות הסמוכות לציון - הרחבנו השנה את ההדלקות לשטחים נוספים. מירון זה כל ההר ולא רק הציון" 

✅ ח"כ אייכלר למירמן בקול חי: "נשיא המדינה ביקש לא להשוות שום דבר לנאצים. תמיד ששוטר מכה באכזריות נער חרדי, וצועקים "נאצים" כולם מזדעזעים. והנה, אתמול כל המסרים המרושעים של התעמולה נגד הממשלה ערכו השוואה בין מה שהיה שם לבין מה שקורה כאן. אין לך הכחשת שואה  גדולה מזו"

✅ עוד מח"כ יאייכלר למימרן בקול חי: "אתמול ברשת תקשורת צבאית עשו תוכנית על גרמני שהיה נגד הנאצים. לכאורה סיפור טוב. אבל מי שמקשיב בין השורות, יכל לשים לב למסר שדיקטטורה ומשברי בחירות וכלכלה, זה מה שהוביל להפיכת גרמנים מהוגנים לרוצחים אכזריים" .

✅ פיגוע בבית שמש שנכשל? הדרמה בבית שמש ממשיכה: הציר שמחבר בין שכונות רמה ד׳ ורמה ג׳ כבר חסום קרוב לשעתיים, בעקבות חפץ חשוד. כוחות משטרה גדולים בזירה. מדובר במקטע רחוב עם מספר תחנות אוטובוסים העמוסות באנשים ברוב שעות היום. (יוסי שטארק).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.