רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 באפריל 2023

מבזקים

 

✅ אלדד יניב על לפיד: פוליטיקאי שלא יוצא נגד הכוונה לחלל את טקסי יום הזיכרון ויום העצמאות (לפיד), - מרב כבר לא רלוונטית - לא להווה ולא לעתיד-. יצנח עוד יותר בסקרים הבאים. עד שיתנגש ברצפה.

✅ אלדד יניב על החלטת לפיד להחרים את הטקס: לפיד הופך בהדרגה למלך הלייקים בטוויטר של פיד שמאל ולאיש לא רציני בעיני רוב הציבור בישראל כולל רוב מצביעי האופוזיציה :

✅ יענקי פרבר: כשאין ערכים, ככה נראים. לאחר שהתחמק משירות קרבי ולא תרם כלום ושום דבר למדינה, בלי שום בושה מחרים את הטקס, לא שהוא יחסר שם, אבל אם הוא היה עושה שירות אמיתי, הוא היה מבין מה זה היום הזה, ולא היה מחרים. התנהגות מבישה של לפיד :

✅ יקי אדמקר: לפיד התגולל והאשים בעבר את נתניהו שהפך את טקס המשואות ל״אירוע פוליטי״. כשהוא מודיע שיחרים השנה את הטקס רק בגלל חקיקה בכנסת - מה זה אם לא להפוך את האירוע לפוליטי? .

✅ מיכאל שמש: לפיד אמנם מחרים ספציפית השנה בדרמטיות את טקס המשואות. אבל גם בשנה שעברה (כשהיה רה״מ חליפי!) הוא לא הגיע לטקס. וגם לא לטקסים של יום השואה. בלי הודעה מוקדמת ויח״צ. פשוט השאיר כיסא ריק

✅ ח"כ חנוך מילביצקי: יאיר לפיד משתתף באופן פעיל בהרס מוקדי הממלכתיות והקונצנזוס האחרונים שעוד נותרו לנו. מי שאוהב את מדינת ישראל לא פועל נגדה. יאיר לפיד מבזה את תפקיד ראש האופוזיציה והוא אינו ראוי להיות איש ציבור .

✅ גדעון סער מבקר את יאיר לפיד בגלצ: "לא צריך להחרים את הטקס, זו לא גישה נכונה מבחינה לאומית".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.