רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 באפריל 2023

מבזקים


 ✅ 'וואלה' על הוונדליזם האלים של הורי תלמידי ת"ת 'תורת חיים' ברמות: "הפגינו בעקבות השחתת בי"ס – והתגלה שהרסו אותו בעצמם עם דחפור. על פי החשד, המעשה נעשה ככל הנראה מתוך ניסיון לאלץ על העירייה לקדם את האישורים למבנה החדש. התוצאה, כאמור, היא מאות תלמידים ללא קורת גג או אפשרות ללמוד"

✅ עוד מוואלה: "המבנים הניידים נראים כמו לאחר הפצצה. קירות שבורים, חלונות מנופצים וחור גדול בקיר המתאים לגודל של טרקטור... התמונות לבדן הצליחו להוכיח שאלו לא פגעי הזמן שגרמו לחבלה הבטיחותית, שבגינה נאלצו לסגור"

✅ אלי בן שם, יושב ראש ארגון יד לבנים שאיבד את בנו קובי בן שם ז"ל באסון המסוקים, בגל"צ: "משפחות שהילדים שלהם נהרגו ביחד היום לא מדברות, יש התרעות על אלימות או על משפחות שרוצות לבוא עם ביצים - הטירוף הזה לא היה מעולם. יש לי סיוטים בלילות על מה שהולך להיות פה" 

✅ ביטול חוק ההתנתקות: בית משפט השלום בפתח תקווה הורה על ביטול של שורת כתבי אישום נגד רבני ותלמידי ישיבת חומש, שהועמדו לדין בגין שהייתם בחומש.
ההחלטה לבטל את כתבי האישום נעשתה בשל ביטול חוק ההתנתקות. התיקים נגד רבני ותלמידי הישיבה ייסגרו מחוסר אשמה.
אברהם בלוך. כתב משפט, עיתון ואתר מעריב

✅ ערוץ 7: גניבת ענק בבני ברק: אלמונים הצליחו בליל אמש להתפרץ לחנות תכשיטים ברח' השומר בבני ברק ולשדוד סחורה במאות אלפי שקלים. על פי דיווח בארגון 'השומרים', החשודים שזהותם כרגע אינה ידועה, הצליחו להימלט לאחר הגניבה הגדולה.

✅ ערוץ 7: מחקירה ראשונית של פיגוע הירי לעבר שני חסידי ברסלב בסמוך לקבר שמעון הצדיק בירושלים אתמול, עולה כי לאחר הפיגוע המחבל הלך כרגיל לבית הספר. המחבל איבראהים זמר בן ה-15 כאמור הלך לבית הספר לאחר הפיגוע, וניהל שגרה רגילה ואף העלה תיעוד מהפיגוע לסטורי שלו בפייסבוק.

✅ זאב קם: מחלוקת באופוזיציה בשיחות על הרפורמה: נציגי יש עתיד והמחנה הממלכתי הביעו עמדות שונות בשאלת חקיקת חוקי היסוד. ביש עתיד דרשו שהחוקים יעברו רק ברוב של 80 ח"כים בכל אחת מארבע הקריאות, במחנה הממלכתי הסתפקו ברוב מיוחד רק בקריאה הרביעית. ישנם פערים נוספים בין הסיעות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.