רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 באפריל 2023

מבזקים

 

✅ ח"כ בועז ביסמוט על התחושות לאחר שגורש מטקס יום השואה בבית הכנסת: הייתי נסער וכאוב. גם אם מקללים ומגדפים אותי, הם לא אויבים שלי – הם אחים שלי (כאן חדשות) :

✅ חני אורון אלמנתו של לוחם שנפל במלחמת יום הכיפורים בחדשות 12 על האפשרות שבן גביר יגיע ביום הזיכרון לבתי העלמין: "הצעירים מתכוונים לא לתת לבן גביר לדבר. להרעיש, לצעוק. יכול להיות שיהיו תבניות ביצים. אני מניחה שיהיה שם בלאגן גדול מאוד. הפעם לא יהיה מי שיעצור" :

✅ ש״ס כבר לא ימין מלא-מלא? העיתונאי אנשיל פפר לאדמקר וישראל כהן: ״אריה דרעי שועל במערכת הפוליטית עוד לפני נתניהו, הוא כבר מסתכל קדימה. בסופו של יום הוא יחבור לגנץ כי הוא מנהיג הימין הממלכתי בישראל.

✅ יו"ר המועצה להנצחת החייל, פרופסור שלמה מור יוסף בחדשות 12: "זה מצב שלא היה. היו צעקות בבתי העלמין פה ושם כולל בשנה שעברה, אבל עוצמות כמו השנה לא היו" .

✅ יעקב ברדוגו ב'גלי ישראל': "אדוני רה"מ בנימין נתניהו, ככל שתיתן לטרלול הנוכחי לתפוס תאוצה - אתה והליכוד תשלמו את המחיר בקלפי. ככל שיצאו דוברים ממלון היוקרה בירושלים לדברר את השיחות לאחר שבאותו המלון גם קיימו את דיוני המחאה, אתה והליכוד תשלמו את המחיר בקלפי".

✅ אבישי גרינצייג: למעלה מ-3 וחצי חודשים שאין נציב ביקורת על מייצגי המדינה בערכאות (פרקליטות, תובעים משטרתיים), כי שר המשפטים יריב לוין לא האריך את כהונת ממלאת המקום. כבר חודשים שהנציבות לא יכולה לקבל החלטות בתלונות על הפרקליטות כי רק הנציב או ממלא מקומו מוסמכים לעשות זאת.

✅ 'סרוגים': קרע בין נתניהו לחיים ביבס. נתניהו מעוניין להדיח את ביבס מראשות ועדת ההיגוי העליונה של הליכוד לתחום המוניציפאלי לאחר שהצטרף להשבתת המשק של ההסתדרות ערב הקפאת הרפורמה המשפטית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.