רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 באפריל 2023

מבזקים

 

✅ ינון מגל: באל על בוחנים צעדים משמעתיים כלפי  הקברניט הכורז דורון גינזבורג לרבות סיום העסקתו בכפוף לדיני העבודה. מבחינה משמעתית גינזבורג ניצל לרעה את מעמדו, פגע בחברה, והפר משמעת, לאחר שמנכ״לית אל על הפיצה לפני כחודש וחצי נהלים המחדדים את האיסור להביע דעות פוליטיות במסגרת העבודה.

✅ מתן פלג יו"ר אם תרצו לגרודקה בקול ברמה: "אני מאמין שמגיע למיליון איש בהפגנת הימין. מצד שני אנחנו לא שאננים ועובדים לדאוג שכולם יצליחו להגיע"

✅ ח"כ אביחי בוארון בריאיון לאולפן ynet: "פוליטיקאי הוא נבחר ציבור וחלק מהמשפחות השכולות רוצות תמיכה. אנחנו לא מחפשים להצטלם באיזה בית עלמין. אני אהיה בטקס בבנימינה, ואני מבטיח שהם יתחזקו מנציגות ציבורית" .

✅  גיל משעלי: ערוץ 14 בדרישה מהוט, יס, פרטנר וסלקום: שלמו על שידור הערוץ או שתורידו אותו מהאוויר. הדרישה מתייחסת ללקוחות ה-OTT בלבד. גורמים בערוץ 14: "לא דורשים משהו מיוחד, רוצים שישלמו לנו כמו שמשלמים לרשת (13) ולקשת (12)".

✅ השרה מירי רגב ב'גלי ישראל': ״ברור שצריכה להיות רפורמה, אבל בימים האלה אני מעדיפה לא לדבר על זה. אנחנו רוצים להגיע להסכמות, יש לנו מדינה אחת והיא של כולנו, אנחנו צריכים לשמור עליה״ :

✅ לאחר שאהרון ברק קרא בראיון להמשיך בהפגנות למרות המו"מ על הרפורמה. מפגיני ימין מתכננים הערב הפגנה ליד ביתו בתל אביב.

✅ מהפך דמוגרפי: הודו עקפה את סין והפכה למדינה המאוכלסת בעולם. לפי נתוני האו"ם, אוכלוסיית הודו מונה כעת חמישית מאוכלוסיית העולם -  1.428 מיליארד תושבים, לעומת 1.425 מיליארד בסין (כלכליסט).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.