רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 בספטמבר 2022

הצביעות חוגגת בעקבות ביקור המפכ"ל אצל ר"א דויטש: קו זעקת המפלגה נמנע מביקורת על ביקור המפכ"ל בישיבות, לעומתו הפלס שכן מזכיר בהבלעה את הביקור

 

קו הנייעס והעיתון של מפלגת ר"א דויטש סטו מהדרך ומעלימים מציבור בני התורה מידע - מחפים ושותקים על פשעים נגד התורה והיהדות,  בעבור האינטרס המפלגתי לשמור על הלגיטימיות ולהמשיך בקשריהם הפסולים והמתוקשרים עם מפכ"ל המשטרה ועם ישראל פרוש ראש העיר אלעד!

בהפלס מאתרגים את ר"ע אלעד ישראל פרוש וצנזרו לחלוטין את שמו מכתבת מחאה נגד ביקור נשיא המדינה במוסדות התורה באלעד שהתבצע בארגון העיריה ובליווי אישי פרוש לכל אורך האירוע, זאת לעומת המדיניות בחיי רבינו הדרכי שמואל זיע"א שאז 'הפלס' תקף אישית את ישראל פרוש על מעלליו •  בקו זעקת התורה נמנעו כליל מאזכור הביקור המזעזע של מפכל המשטרה בישיבות בירושלים, וב'הפלס' הסתפקו  במחאה מאוחרת ובהבלעה בלבד בניגוד למדיניות הפלס בעבר כשתקף ביקור דומה תיכף ומיד ובהרחבה • החיפוי של הפלס על פרוש מתבצע בעקבות התמיכה בו בבחירות לרשויות בתשע"ט בהוראות ר"א דויטש והכוונה לתמוך בו גם בבחירות הקרובות לעיריה תמורת כמה פרסומות עלובות על ערבי שירה וחוגים פסולים לילדי התתי"ם באלעד• ההשתקה בקו 'זעקת התורה' על ביקור מפכ"ל המשטרה בישיבות מתבצעת במטרה לחפות על המפגש של ר"א דויטש עם מפכ"ל ורב המשטרה, שזעקת התורה התגייס להגן עליו כביכול אין בכך כל פגם, ובעקבות כך הם מתדרדרים גם להשתיק (ובהפלס להקטין) את הפשע החמור של ביקור המפכ"ל בישיבות הקדושות.

 

להלן העובדות והתיעודים בהרחבה:

א. בעיתון 'הפלס' נזכרו רק באיחור רב בסוף השבוע (ו' אלול תשפ"ב) בביקור המפכ"ל בישיבות בירושלים וגם זה במינימום ובהבלעה בתוך כתבה שמתמקדת בעיקר בביקור נשיא המדינה באלעד, בשונה מאלול  תשע"ח שאז 'הפלס' תקף בהרחבה כבר בתאריך ב אלול תשע"ח, ביקור דומה של המפכ"ל בחיידר בירושלים.  ואף פרסם מאמר נרחב נגד הביקור בסוף השבוע דאז. אבל הפעם הסתפק 'הפלס' במחאה רפה דלה ומאוחרת  (בניגוד ל'זעקת התורה' להפלס היה שכל להבין שצנזור מוחלט של ביקור המפכ"ל יהיה מוגזם ויצור בומרנג) 

 

ב. לעומת זאת בקו 'זעקת (התורה) המפלגה' נמנעו כליל מאזכור ומתקפה כלשהיא כלפי הביקור של מפכ"ל המשטרה בישיבות יקירי ירושלים ובאר התלמוד בירושלים בר"ח אלול תשפ"ב בו אמר המפכ"ל: "היה חשוב לי להגיע לביקור ביום הראשון בו אתם התלמידים חוזרים ללימודים בכדי לומר לכם שמשטרת ישראל מבקשת לחזק את הקשר עם כל חלקי החברה הישראלית ובוודאי שעם החברה החרדית כולה."

 זאת כהמשך למדיניות החדשה של 'זעקת המפלגה' להכשיר ולהלבין את הלגיטמציה למשטרה, מאז המפגש הפומבי והמתוקשר של ר"א דויטש עם מפכ"ל ורב המשטרה בביתו בחודש סיוון תשפ"ב. במסגרת סבב פגישות עם מנהיגי קהילות חרדיים במטרה מוצהרת לקרב לבבות ולבנות גשרים של שיתוף פעולה עם הציבור החרדי. ומאז קו 'זעקת המפלגה' עסוק  בהסברים שאין בכך כל פגם, לכן בקו המפלגתי לא משמיעים מילת ביקורת נגד הביקור של המפכל בישיבות בהתאם לאג'נדה המפלגתית החדשה של אנשי ר"א דויטש שאין בעיה לשרת  את המגמה של המשטרה להתקרב ולבנות גשרים עם הציבור החרדי. (רצו"ב הקלטה של כל הדיווחים בקו 'זעקת המפלגה' השבוע, אין מילה על ביקור המפכ"ל בישיבות בירושלים)


ג. בעיתון הפלס (ו אלול תשפ"ב) אף נמנעו מהזכרת שמו של ישראל פרוש בכתבת המחאה נגד ביקור נשיא המדינה במוסדות התורה באלעד שנערך בליוויו האישי של ראש העיר ישראל פרוש שהעיריה  ראשותו יזמה את הביקור ורתמה לכך את מוסדות התורה הכפופים אליו,  וסיפקה למוסדות את השטיחים האדומים וציוד ההגברה ודגלי "ברוך הבא לנשיא המדינה" עם סמלים של עירית אלעד, 

ב'הפלס' אף הרחיקו לכת בצנזור הסובייטי וכתבו: "את הביקור בעיר (אלעד) חתם הנשיא במפגש עם חברי המועצה ומנהלי האגפים בעיריה". במשפט זה צנזר הפלס ביד גסה את שמו של ישראל פרוש  שעמד בראש המפגש של הנשיא עם העיריה, וכן את המפגש עם ראשי מוסד 'תורה בתפארתה', זאת בניגוד למדיניות 'הפלס' בחיי מרן הדרכי שמואל זיע"א שהפלס תקף בפירוש ובחריפות שוב ושוב את ראש העיר אלעד ישראל פרוש על קיום יום משטרה וקהילה בחודש אב תשע"ו,  (רצו"ב התיעודים מהפלס אז והיום - מצאו את ההבדלים)

הסיבה לצנזורה היא כדי לשמור על הלגיטמיות של המפלגה לתמוך ולהצביע בעד ישראל פרוש גם בבחירות הקרובות לעיריות בתמורה לכמה פרסומות בעיתון 'הפלס' ועוד כמה תופינים למוסדות בניגוד מוחלט למטרה שלשמה הוקם ציבור בני התורה לעמוד על משמר התורה והיהדות כי תקציבים והקצאות היו לנו בשפע רב כשהיינו ב'דגל התורה', ולא הלכנו בארץ לא זרועה כדי לוותר בסוף על המטרה בשביל כמה פירורים מהעוגה. 


ד. הפרסומות ב'הפלס' מטעם עירית אלעד החלו לראשונה בחודש שבט תשע"ט חודשים ספורים לאחר שביזמת ר"א דויטש בני התורה באלעד הצביעו בעד ישראל פרוש בבחירות לרשויות המקומיות בחודש חשוון תשע"ט, כשר"א דויטש מנמק אז באופן תמוה את התמיכה בפרוש כי הוא אמר שביקש מחילה על הקבר של ר' שמואל... (למעשה התברר שהתמיכה היא בתמורה לפרסומות בעיתון 'הפלס' מטעם עירית אלעד על ערבי שירה וחוגים פסולים לילדי התתים והפלס מידו מצנזר כל אזכור של מחאה כלפי ישראל פרוש שמבצע פשעים כנגד התורה והיהדות באלעד) רצו"ב כל התיעודים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.