רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 קובי בורנשטיין: ‏אפרופו גפני והמתקפה שלו על דרעי, הנה סרטון שפעילי ש״ס מפיצים בשעה האחרונה, ובו נראה גפני מצהיר בועידת הארץ ש"צריך לנהל משא ומתן מדיני ולהגיע להסכם עם הפלסטינים", וציטוטים כמו "בנושא המדיני אני יותר קרוב לשמאל מאשר לימין" או "השמאל הוא מאוד אינטליגנטי יותר מאשר הימין"

🔔 ח"כ מלכיאלי תוקף את גפני: בתחילת שבוע טען שלפיד לא הוזמן ליום הולדת ואז התברר שכן, לאחמ"כ אנחנו שומעים על פגישות עם 'יש עתיד' בבית 'דגל'. מעניין מה הדבר הבא. לא מאוחר להודות בטעות.

🔔 ח"כ ארבל יוצא למתקפה: "מר גפני, כנראה שהדיוק אצלך התחיל לתעתע. אז אסייע עם העובדות; דרעי מעולם לא תמך ולא הצביע בעד אוסלו, בממשלת השמאל של ברק היית בקואליציה. מצטער שהעובדות הורסות לך את הסיפורים".

🔔 יקי אדמקר: תזכרו את הערב הזה שבו גפני האשים את דרעי באוסלו. דרעי השקיע השקעה פוליטית אדירה כדי למחוק מעליו את הכתם הזה. זאת אמירה שהוא לא יסלח עליה.

🔔 ח"כ אוריאל בוסו: עוגת יום הולדת אחת החזירה את גפני לקידמת במת השמאל. את העוגה לפיד וחברי יש עתיד אכלו איתו בחדר הסיעה - את החגיגה האמיתית הם חגגו אח"כ במליאה על חוק פיזור הכנסת.

🔔 בכיר באגודת ישראל ליוסלה ברגמן: היינו רוצים מאוד להתרגש ולהנות מהמריבה של גפני עם דרעי. אך מהיכרות רבת השנים לנו עם הרב גפני, האמירה על אוסלו השתלשלה לו מהפה והוא יבין הערב את גודל הטעות שלו ויתנצל בפני דרעי. ואין קרבה גדולה יותר מאחרי מריבה.

🔔 עמית סגל:
אם כבר גפני הזכיר לדרעי את חטאי אוסלו, ראוי להזכיר שהקולות של גפני הכשירו את ממשלת ההתנתקות ונתנו לה חמצן פוליטי חיוני.
אגב - אין כל קשר לממשלה הנוכחית כן או לא. אף חרדי לא יצטרף אליה ואף אחד לא יעז למנוע את פיזור הכנסת ממש כפי שלא העזו למנוע פיזור של אף כנסת אחרת. מדובר בויכוח פנים חרדי, פנים דגל התורה, שאם השעה לא הייתה מאוחרת והיה למישהו כוח לשמוע אולי היה שווה לפרט. בסוף זה קצף על פני המים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.