רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 גפני בוועידת ההייטק החרדי: העדיפות הראשונה שלי היא ממשלה חלופית בכנסת הזו. יש רוב ברור לימין ולדתיים. העם אמר ממשלת ימין בראשות נתניהו. אם תעמוד בפני הברירה להמשיך את ממשלת הזדון או בחירות - אלך לבחירות.

🔔 עוד מגפני: למה מישהו מעלה בדעתו שאני אלך עם הטיפשים והרשעים האלה, מי שאומר כל הזמן שאני ילך עם השמאל הלך איתם בעצמו והביא את אוסלו.

🔔 עוד מגפני: השטות הזאת שבגלל שהם ראו אותי עם לפיד, הרשימה המשותפת הצביעה כך או אחרת, זו  שטות שלא מתאימה אפילו לגן ילדים.

🔔 מתקפה חריפה מבכירי מפלגת ש"ס על ח"כ גפני בעקבות דברים שאמר על יו"ר שס דרעי.

🔔 לשכת דרעי נגד גפני: "הוא לא יורה בתוך הנגמ"ש, אט אט הוא כבר לא חלק מהנגמ"ש. בשבוע אחד לחבק את לפיד ובמקביל להאשים בשקרים את דרעי? הוא עם רגל וחצי מחוץ למחנה הימין". (ישי כהן)

🔔 קובי בורנשטיין: ‏חברי הכנסת של ש"ס מתייצבים כולם כדי להגיב לגפני, חלקם בתקיפות, חלקם עוקצים אותו ומזכירים לו את השותפות עם ברק. התגובה של דרעי עצמו עדיין לא הגיעה, אבל היא תגיע. והיא תהיה חריפה במיוחד. לא במילים, במעשים.

🔔 קובי בורנשטיין: פניתי עכשיו לאחד מח"כי יהדות התורה, והוא הקפיץ לי הודעה שכתב לי לפני 11 חודש ובה התייחסות לכך שגפני הפך ליו"ר המפלגה: "הוא ידרוס את כל מה שנמצא בקרבתו". היום הוא הוסיף לי: "מתקוטט עם אגודה, שלומי אמונים, דרעי, נתניהו ובן גביר, כנראה זה משבר המינוי ליו"ר יחד עם משבר גיל 70"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.