רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 ורטר ב'הארץ' על יום ההולדת לח"כ משה גפני: היו מי שתהו האם המתיחות, ששררה בשבוע האחרון בין שני ראשי הממשלה, תרמה למפגן החיבה של לפיד כלפי מחרפו הגדול של בנט, שלא הוזמן. דרעי, בחדר הסמוך, דווח על המתרחש ואסר על חברי סיעתו להגיע. איילת שקד שרבבה ראש מהדלת, ראתה מה שראתה, והלכה

🔔 ‏יוסי ורטר ב'הארץ': גפני סבור שגם בניסיון חמישי גוש הימין־חרדים לא יצליח לחצות את רף 61 המנדטים. ישראל תיגרר למערכת בחירות שישית כשבראש ממשלת המעבר עומד יאיר לפיד, שעל מנת לחזק את כוחו בקלפי, הוא יחזיר עטרה ליושנה את האג'נדה האנטי־חרדית

🔔 ח''כ פינדרוס ברשת ב: יש הבדל בין ללכת אל הממשלה ולתת לה ליגטמיציה פומבית, לבין אם מגיעים אליך. לאירוע של גפני הוזמנו כל באי הכנסת, מי שרצה יכל להגיע.

🔔 עוד מגפני לזיסמן ב'יתד': "אני בעד ממשלה בראשות נתניהו ללא הליכה לבחירות. אפשר להגיע לזה עם תמיכה של גדעון סער. אני מקווה שהמתח בין סער לנתניהו יפוג וניתן יהיה להגיע לממשלה משותפת".

🔔 4 שבחים נעצרו בבית עסק בבני ברק על ידי השיטור העירוני. בעל העסק זומן לשימוע וקיבל צו סגירה מיידי ל-14 ימים (אור רביד).

🔔 שרת הפנים איילת שקד הפשירה 200 מיליון שקלים מתקציבי הרשויות הערביות על פי דרישתו של יו"ר רע"מ מנסור עבאס, כך דיווחה שירית אביטן כהן באתר 'גלובס'.

🔔 חה"כ איתמר בן גביר פנה ליועמ"שית בבקשה לחקור את חה"כ אחמד טיבי על הפרעה לשוטרים בעת מילוי תפקידם - על פי תיעוד שעלה לרשת. "לטיבי אין חסינות לעשות מעשים שכאלה וחסינות חברי הכנסת לא נועדה לאפשר להם לעשות עבירות פליליות", אמר חה"כ בן גביר (חדשות 12).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.