רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 במהלך הלילה: הקואליציה הדיחה את חה"כ עידית סילמן מוועדת הכנסת. מי שתתפוס את מקומה היא חה"כ שירלי פינטו, שגם מונתה לחברה בוועדת הבריאות - איתות נוסף לסילמן שאם לא תתיישר, היא עשויה לאבד את ראשות הוועדה. (דפנה ליאל)

🔔 לבקשת הסיעות הדתיות ביום רביעי יעלו למליאה רק חוקים בהסכמה כדי לאפשר לחברי הכנסת הדתיים לחגוג במירון.

🔔 בחור ישיבה נפגע מכדור שנורה מאקדח 'ביביגן', הירי בוצע מרכב שטח שחלף מול ישיבה מקומית בוויליאמסבורג - ברוקלין. האירוע נחקר כפשע שנאה אפשרי. בנוסף אירעו מספר תקריות ירי אנטישמיות נוספות בשכונה.

🔔 יעקב אשר במליאה: "אם כשהחרדים היו בקואליציה היינו מתנגדים לחוק הטבות לחיילים כמו שרע"מ עושים, היו שוחטים אותנו בתקשורת. אם היינו דורשים 50 מיליארד היו פותחים מהדורות על 'הסחטנים החרדים', אבל היום דממה. איפה ליברמן הארכי נוכל מה'אין נאמנות אין אזרחות'? צבועים שכמוכם!".

🔔 גפני וליצמן שהשתתפו בישיבת ראשי סיעות האופוזיציה - דרשו מהליכוד מחדש לשבור את החרם על הוועדות. "אם נשב בוועדות, כל חבר קואליציה יוכל לתמחר את ההצבעה שלו וככה הסכסוכים ביניהם רק יתגברו", אומרים במפלגה.

🔔 ח"כ יעקב אשר לרבינא ב'קול חי': "אין אף אחד שרוצה להצטרף לממשלה הזו כי כולם מבינים שזו ממשלה רעה שזמנה תם. בנט מוזמן לשאול את ליברמן הבוס שלו, אם החרדים מודרים או לא,. אין לנו מה לחפש שם".

🔔 קובי בורנשטיין: ‏ח"כ אורי מקלב דרש מיו"ר ועדת החו"ב עם תחילת הדיון בחוק הגיוס הבוקר להצהיר האם במצב הפוליטי הנוכחי יש היתכנות להעברת החוק 'המצב כרגע נראה שלא ניתן להעביר את החוק, האם אנחנו יושבים פה לשווא?'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.