רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 התנועה למשילות ודמוקרטיה פנתה לראש הממשלה בנט בקשר למינוי חה״כ כהנא לסגן שר, בניגוד לפסיקת בג"ץ בעתירת יש עתיד נגד ליצמן (איתי גדסי).

🔔 דפנה ליאל: כל הדיבורים על התקרבות בין לפיד לחרדים - דיבורים לחוד ומעשים לחוד: הבוקר ינסה יו״ר ועדת החוץ והבטחון רם בן ברק מ׳יש עתיד׳ לקדם את חוק הגיוס. הדיון בועדה יחל בעשר.

🔔 אלי ישי בוועדת החקירה לאסון מירון: "בשנת 2010 הייתה תכנית של משרד התיירות בנוגע למירון. אני הייתי בעד אבל רציתי שיכניסו תיקונים בתכנית בנושא הנגישות להר והטריבונות. נפגשתי עם מבקר המדינה, אמרתי שאחתום על התכנית אבל ביקשתי שיסדרו את שתי הנקודות האלו" (אהרן רבינוביץ).

🔔 נחשוני ב׳ווינט׳: 24 שעות לפני ההילולא במירון - סיכום הדיונים מועדת החקירה לאסון מירון - 130 עדים התייצבו עד כה בכמעט 40 הישיבות של ועדת החקירה. בין המשתתפים: נושאי תפקידים בעבר ובהווה, מומחים ואנשי מקצוע, עדי ראיה, נפגעים ובני משפחות הנספים.

🔔 אליהו ארנד יועץ לפרוייקטור מירון לרשת ב': "נושא הבטיחות והדאגה לשלום הציבור הוא ראשון במעלה, לנגד עינינו האסון של 45 ההרוגים. הושקעו סכומי עתק כדי להכשיר את המתחמים שיהיו בטיחותיים ויהיו מסוגלים לקלוט את כמות האנשים הגבוהה ביותר שניתן באופן בטוח, תפילתנו שכולם יסעו לשלום ויחזרו לשלום".

🔔 חדשות 12 על ההילולה במירון: המשטרה הודיעה שייפתחו חניונים ייעודיים לוויסות תנועה ולהמתנה באליקים, חוף גיא, צומת גולני, ביג כרמיאל, חצור ואליפלט. החניונים ייקלטו את האוטובוסים וההיסעים שרכשו כרטיסים מראש ויקבלו היתר המשך נסיעה רק בהתאם לכמות החוגגים שייצאו מההר ועל בסיס המקום שהתפנה.

🔔 ח"כ יואב בן צור בוועדת החוץ והבטחון: "חוק הגיוס הנוכחי לא יעבור, היעדים בחוק לא ריאליים  ומנותקים מהמציאות. כל אמירה אחרת בנושא היא נטו ספין לקושש קולות על גבם של המגזר החרדי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.