רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 ח"כ אורי מקלב חושף בראיון לישראל כהן ואדמקר בקול ברמה: קיבלנו הוראה לפעול בדברים החשובים לנו גם מול לפיד. באו אלי מראשי הקואליציה לקדם חוקים שלהם בתמורה לחוקים שלנו, זרקתי אותם מכל המדרגות כי אנחנו לא עושים עסקים איתם. פעילות ושתדלנות כן, דילים ושיתוף פעולה לא ולא.

🔔 ח"כ אורי מקלב במתקפה בראיון לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: 'אנחנו לא עובדים אצל אף אחד, לדגל התורה הזכות לנקוט עמדה כיצד להתנהל באופוזיציה. ומסביר: צריך לאפשר לרשימה המשותפת יותר חופש פעולה בכדי שנוכל להציל דברים החשובים לציבור החרדי, אסור לזרוק אותם לידי הקואליציה

🔔 עוד ממקלב לאדמקר וכהן בקול ברמה: על העימות מול ש"ס - יש זמנים שצריכים להגיב, אין גישה אחת שהיא נכונה. לצערי אנחנו כבר שבועות בתוך זה ואין עריקים למרות שהיו שאמרו שתוך 48 שעות יגיעו עריקים נוספים. יש לנו הבדלי גישות אין אחד שהוא יודע הכל ורק הוא צודק.

🔔 סערה בוועדת הגיוס: ח"כ אורי מקלב מתפרץ לעבר נציג משרד המשפטים: אתה שוזר את השקפות האישיות שלך בדברים, תפסיק להתערב בחוק של משרד הביטחון. הם הכינו את החוק ונשמע אותם.

🔔 דפנה ליאל: אחרי שבנט הוציא אותה: מקורביה של חה"כ עידית סילמן מספרים שגם בשבוע הבא היא מתכננת להגיע לישיבת הסיעה

🔔 ברייקינג מהמליאה - מיכל רוזין ממרצ מעדכנת את גפני: התחלתי להאמין באלוהים

🔔 לאחר הפיגוע באלעד - הפילנתרופ סילבן אדמס הודיע שיתרום כמיליון דולר להשלמת שביל האופניים סובב אלעד: "התשובה הטובה ביותר לטרור הרצחני". (חדשות 12)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.