רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 8 באוקטובר 2021

הרב נחמיה אלתר הכריז מלחמה על מ״מ ראש העיר בני ברק


 מאת גערער


הבחירות לראשות העיר בני ברק יתקיימו בעוד יותר משנה, אבל הרב נחמיה אלתר שהשתלט על חצר גור, החל להריץ מועמד משלו והכריז מלחמה על המועמד של גור הרב חנוך זייברט. 

זייברט מעולם לא היה מאנשי חצרו של הרב נחמיה, וכעת מצא הזדמנות להכריז עליו מלחמת עולם. 

זייברט מחתן בשבוע הקרוב את אחד מילדיו וכדרכו הזמין גדולי ישראל ובניהם את ראש ישיבת סלבודקא מרן הגאון רבי דב לנדאו שליט״א. הרב נחמיה אלתר רק חיכה להזדמנות וטוען שחייבים להחרים את החתונה של זייברט כי רבי דב לנדאו קיבל בחול המועד את ראש הישיבה הגאון רבי שאול אלתר שליט״א לביקור חג. 

ר׳ נחמיה שמנסה כלפי חוץ להראות שאין לו קשר לחרמות והטרור בחצר, דורש כעת מכל בני המשפחה שאיש לא יעיז ללכת לחתונה אצל זייברט. 

״אם זייברט חושב שהוא לא יכול להיבחר מבלי להזדקק לקולותיהם של הליטאים אני יביא מועמד אחר במקומו שיהיה ראש עיר גם בלי הליטאים ״ - הסביר ר׳ נחמיה למקורביו ואחיו. 

זייברט הוא כידוע נציג הוועדה של גור בארצות הברית ומייצג את גור נאמנה. אך כשהאינטרסים של נחמיה הם נגד גור, אז הוא לא מתבייש לעבוד נגד גור. כרגע נחמיה הצליח לגייס רק חלק מהאחים שלו למלחמה בזייברט ובפוסט הבא נחשוף מי עם נחמיה ומי מתנגד ומדוע. יהיה מעניין מאוד לדעת מי ינצח את הקרב הסוער הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.