רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 10 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 כסגן שר הבריאות ולאחר מכן כשר הבריאות הובלתי את מאבקם ונלחמתי בכל דרך כדי לקצר את זמני התורנויות ל16 שעות בלבד. לצערי ההסתדרות הרפואית דאז, התקפלה ולא הסכימה להמשך המאבק בנושא.

💥 ליצמן: מאבק המתמחים לקיצור התורנויות מ 26 ל 18 שעות – צודק וראוי ביותר. אין כל ספק כי עבודה רצופה של מעל 16 שעות פוגעת באיכות הטיפול הרפואי הניתן לחולים, ומדובר בסיכון ממשי כלפי המטופלים.

💥 ‏יו"ר ועדת החוקה גלעד קריב הפסיק את דיוני הוועדה באישור תקנות קורונה בכנסת: "אם לא יונח תיקון להפעלת המסעדות בשטחים פתוחים - לא אאשר את יתר תקנות הקורונה". (כאן)

💥 ‏בגץ הוציא צו על תנאי לממשלה בעתירה לפרסום פרוטוקולי הקורונה. הממשלה תידרש להסביר  למה לא לבטל את הסעיף בתקנון הממשלה הקובע סודיות גורפת על כל דיוני הממשלה.

💥 חילופי דברים קשים בין אנשי משרד הבריאות לשרת  החינוך יפעת שאשא ביטון, על רקע ההחלטה לפטור מבידוד ילדים שהתגלה חולה מאומת בכיתתם בערים ירוקות. שרת החינוך דרשה לפטור את הילדים מבידוד גם בשעות אחה״צ, במשרד הבריאות התעקשו להמתין עם זה לסוף הפיילוט.

💥 גורמי מקצוע בכירים במשרד: ״שוב שרה מכחישת קורונה מתעוררת לחיים, במקום לחלק ציונים לעבודת הקודש של עובדי מערכת הבריאות, מוטב שתעסוק בסגירת הפערים החינוכיים, כי נתוני הבגרות שפורסמו אתמול אינם מעודדים״ (דפנה ליאל).

💥 נתוני התחלואה העדכניים: יציבות במספר החולים קשה ובמספר המונשמים, שעומדים על 463 ו-186 בהתאמה (טויזר).

💥 ביחידה לטיפול נמרץ קורונה ובמחלקת הקורונה בבית החולים סורוקה מאושפזות נכון להיום תשע נשים לאחר לידה, ושתיים בהיריון - 5 במצב קשה, אחת מהן מחוברת למכונת אקמו. כל המאושפזות - לא מחוסנות (יולן כהן).

💥 בולגריה הודיעה: ישראל יוצאת מרשימת המדינות האדומות, ישראלים בעלי תעודת מתחסן בתוקף יהיו רשאים להיכנס למדינה (כאן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.