רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 10 באוקטובר 2021

צימוקים

 

💥 אמו של הרוג מירון, הבחור שלמה זלמן ליבוביץ' ז"ל מצפת כתבה ביום שישי לבנה מכתב מרגש לתחילת זמן חורף: "איזה מסכת אתה לומד במתיבתא של רבי שמעון? המון הצלחה בזמן החדש, תהיה מליץ יושר על כל עם ישראל"

💥 ר"י חברון הגר"ד כהן בעצרת ב'יזדים': אני לא רוצה להקניט אף אחד אבל יש כאלו שיודעים רק לענות שאלות ברדיו, אבל ללמוד בבא קמא ללמוד גמרא לא יודעים. מרן ידע לשלב את שניהם כך הפך לפוסק הדור שידע לתרגם את הלימוד שלו להלכה למעשה

💥 ר"י חברון הגר"ד כהן ביזדים: רוצים עכשיו להכניס רבנים רפורמים בכל מקום ומקום וב"ה שיש לנו את בנו ממשיך דרכו הגאון רבי יצחק שעומד בפרץ. ידוע שמרן זצ"ל סיכן את בחירתו של בנו בזמנו העיקר שלא יבחר רב לא ראוי

💥 רבה של מגדל העמק הגרי"ד גרוסמן ב'יזדים': מרן הרב עובדיה יוסף אמר לי "אני רוצה ש-2  הבנים שלי יהיו רבנים ראשיים הרב יצחק ואתה שאתה גם הבן שלי"

💥 ‏הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף העביר מסר לגבאי בית הכנסת ׳מוסיוף׳ בבקשה שלא לאפשר למאיר אליהו להעביר שיעורים במקום. את הבקשה העביר ביום שישי האחרון דרך אחד מתלמידיו. (ישי כהן).

💥 הרבי מבאיאן התייחס במפתיע לאחר ההבדלה לקריסת הווטסאפ, ואמר שהיו הרבה רבנים שדיברו על סכנות הטכנולוגיה וסימנא מילתא היא שהשבוע הקב"ה נתן אור בחושך של הטכנולוגיה שהוא ניתק לכמה שעות את התקשורת.

💥 בני ברק: יורשי עו"ד משה שוב ז"ל הגישו תביעה כספית נוספת בסך 1.645 מיליון שח נגד העירייה בגין נזקים שנגרמו להם מסירובה של הוועדה המקומית להנפיק היתר בנייה לפרויקט תמ"א 38 כמתחייב על פי דין, משך מספר שנים. היורשים כבר קיבלו פיצוי הכספי בסך 2.5 מיליון שח ועתה דורשים פיצוי נוסף על העיכובים.

💥 עפ"י פסק של הגאון רבי בן ציון מוצפי "אין דין מוסר" בדיווח לעירייה על דייר שפותח חנות בחניה של בניין מגורים.

💥 שרת הפנים אילת שקד העלתה אמש פוסט לרגל יום האזכרה של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, וחטפה אש מהגולשים שרשמו לה: "מה לכם ולו? מרן כינה אתכם בית של גויים. לו היה רואה את הממשלה שהקמתם, היה מוקיע אתכם ברבים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.