רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 באפריל 2021

מבזקים


 מהבוקר: חובת הצהרת הבריאות מבוטלת, בוטל גם חובת הקפסולות מחלק מהכיתות.


חברת "פייזר" החליטה להשהות משלוח של 700 אלף חיסונים שהיו צפויים להגיע לישראל, ומאיימת להעבירם למדינות אחרות, בגלל עיכוב בתשלום, הרקע: התנגדות גנץ לאישור רכש חיסונים בממשלה .

סוכנות התרופות האירופית הודיעה כעת כי פתחה בחקירה סביב הבטיחות של החיסון של ג'ונסון אנד ג'ונסון, לאחר ארבעה דיווחים על מקרים חמורים של קרישי דם בקרב אנשים שקיבלו את החיסון החדש, שלושה מהם בארה"ב.

‏מחקר חדש שפורסם בכתב העת של האיגוד הרפואי האמריקני (JAMA) מגלה: 82% ממקבלי המנה השנייה של חיסוני מודרנה דיווחו על תופעות לוואי, לעומת 68.6% מאלו שקיבלו את המנה השנייה של חיסוני פייזר.

בהמשך למחקר על יעילות מופחתת של החיסון מול הוירוס הדרום אפרקני,  ע"פ המחקר היעילות המופחתת התגלתה רק בשלב מוקדם וסמוך מאוד לחיסון השני, והחוקרים סבורים כי שבועיים ויותר אחרי החיסון השני החיסון יעיל גם כנגד המוטציה בצורה המיטבית.

גלובס: החברות פייזר ומודרנה סיפקו לישראל כ-3 מליון חיסונים ללא שנחתם הסכם איתם וללא קבלת אישורים, כאשר החברות הסתמכו על ההתחייבויות של רה"מ נתניהו.

בדרך לפתרון משבר החיסונים? מנכ"ל משרדו של גנץ ייפגש מחר עם כ״ץ ובכירי האוצר כדי לדון בעסקת המיליארדים עם ״פייזר״ (חדשות 13).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.