רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 בפברואר 2021

חסיד סדיגורא בני ברק מכה על חטא


מאת מ. חברוני  :

אחד החלקים המחשידים בתורה הוא סיפור המן שירד על בני ישראל. מילא לחם שמימי שיורד כל בוקר, וטעמו משתנה בפה של כל אחד לטעם האהוב עליו. זה עוד הגיוני יחסית להמשך: בני ישראל העזו  להתלונן על ארוחות החינם שהם מקבלים מהשמיים: נפשנו קצה בלחם הקלוקל, אמרו. נו באמת, זה לא יכול להיות.

היום, כשקראתי את התביעה  של  הרבנית  מסאדיגורה על הפגיעה הקשה בה ובבני משפחתה ובבעלה האד' זצ״ל, השתכנעתי שפרשת המן הייתה גם הייתה. הציבור השבוי בקסם הטרור דסאדיגורה ב"ב   אינו מזדעזע  מסיבוכי הרדיפה לשון הרע והרכילות . רואים שומעים , ואין זעזוע ,  

את הבכי  והכאב של הרבנית ובני משפחתה על  קבר האד'  אין דרך להעביר או לשקף  בכתב. אבל את הטקסט של יהודי יקר  העתקתי ככתבו וכלשונו, כי כל אחד חייב לשמוע לקרוא  ולהפנים: 

״הייתי מהראשונים שפתחו והתחברו  לקבוצות של מתנגדי החצר  בירושלים שמופעל בהון רב ע"י קבוצת השולים השולטת בכוח הזרוע בסאדיגורה  בבני ברק . אני עדיין בקבוצות האלו, ואני עד היום פעיל בהם  ורואה את הטרור  בכפיה אבל, יש אבל גדול, עד עכשיו זה לא היה רק כלפי הרבנית ובני משפחתה  ,זה לא היה רק  בחצר שלהם , זה כבר בבית בחצר  שלנו - וכשזה מגיע לחצר שלנו אתה מבין שאתה צריך לחשוב אחרת".

לגבי הטרור הבזוי אמר, "אני לא אומר תוותרו(מפקפק בוויתור - לאור דברי הרבנית בדבר אמינות הצוואה הפיקטיבית) כי אתם צריכים לעשות את זה, אבל פשוט אם אתם רוצים למנוע את המוות בבית שלכם - יש לכם את האופציה, אבל תעשו קודם בדיקה  כמה דם כבר שפכתם כמה צער גרמתם  וכל מה שאפשר כדי שלא תכניסו סתם רעל רצחני  לגוף". בהמשך סיפר כי ניסה  להשבית את  אחד מקבוצת הטרור  שהפעיל(היה לו חלק בלתי מבוטל)  נגד הרבנית ובני משפחתה  "עד שאהיה שלם עם עצמי".

אתם מבינים? יום יום הטמבלים   שמעים  בחדשות ע"י כתבי החצר בהון רב  על עוד סירוב כביכול לדין תורה על עוד כתב סירוב  וכי אין להם ילדים וכי דמם הותרה ברבים, ועוד שקר , ועוד הנפצה פיקטיבית , אבל הם צריכים שהמוות ידפוק בחלון וכל עוד הרבנית או בנה האד' הגר בירושלים שזכיות רבות לו לא ידממו  כדי ״שיהיה שלם עם עצמו״. בשם השיעמום, הפיגור והטמטום הוא עדיין לא מתנצל על שהמילים שלו יצרו את האווירה הרעילה ששלחה את הארס הגרומת למוות. בדרך כלל כשמתפרסם מקרה מזעזע של אבא ששכח את ילדו הקטן ברכב לוהט בקיץ, אני לא מבין למה מוגש נגדו כתב אישום. הוא הרי נענש מספיק.(בזה שיש סביבו עדר נחשים ארסיים) אבל אחרי שרואים את התביעה של בן נגד אמו , נדמה שאין מנוס. אפילו הזעזוע עוד לא העיר אותם, מסתבר.
 
מדי יום נוחת עלינו מהשמיים שפע וחיים  אבל אין חשבון נפש שיש  חומר מציל חיים. מי האיש החפץ חיים  נצור לשונך מרע  אבל קומץ בני ברקים המשתמשים בשם הקודש סאדיגורה  מפונקים עדיין מעזים להתלונן על הלחם הקלוקל, לתהות על ההרכב התזונתי של המן, לבדוק את הכשרות שלו או סתם לדחות את הסיכוי להצלת עצמם.  מטורפים, צאו  מהבועה השקרית שאותם שפלים בני בליעל מאכלים אתכם .  תברחו מהרעל שמחדירים לגופכם .  וכי כך רצה הרבי זצ"ל  וכי כך כתב בצוואה תירדפו עד חורמה את הרבנית ואת כל בני המשפחה  

מוגש כחומר למחשבה מאחד שהיה מאותה חבורת רשע  המכה על חטא שנפל ברשת של מחרחרי הריב המבזים את קודשי  בית רוז'ין סאדיגורה . 

יהא פוסט זה לכפר על מקצת מהסבל שגרמתי לרבנית ולבני משפחתה . והוא רחום יכפר עוון ולא ישחית, 

שלכם מ. חברוני (חושש לרשום שם אמיתי -פן אנזק מידם הארוכה של אנשי הטרור דסדיגורה בני ברק.........,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.