רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 בפברואר 2021

תלמיד ישיבת 'פני מנחם' מדבר על שפיכת הדמים הנוראה בגור


דיברתי היום עם בחור מישיבת פני מנחם. 

הבחור דיבר עם דמעות בעיניים. 
מה רוצים ממני. האם עשיתי למישהו רע?  אני עצמי חטפתי פעם אחת דחיפות ממישהו שאני לא מכיר. ואחי הילד חוטף מילדים אחרים יריקות בפנים. ושלא לדבר על קללות ובזיונות. שאנו סופגים כמעט יום ביומו. 

אני שומע כל הזמן על שיטת המזומנים ועל ההצלחה האדירה שלה. על בימ״ד מלא עד אפס מקום בשבת זכור לפנות בוקר. וזה דבר מדהים בעיני. ואני מפרגן מכל הלב. לכל אלו אשר נמצאים שם ומרוצים. 

אבל אני לא מבין. 
כל כך טוב לכם. אתם מתעלים כל כך. ושמחים בחלקכם אז מה אתם רוצים ממני ומשכמותי. האם עשיתי לכם משהו רע?  הרי אחד הדברים החשובים הוא. ללמוד על מנת לקיים. ואיזה היתר יש לכם לעשות לי את מה שאתים עושים. ואין פוצה פה ומצפצף. הגמרא אומרת ״נוח לאדם שיפיל עצמו לכבשן האש ועל ילבין פני חברו ברבים״. 
ושלא תגידו שזה קומץ קטן. היות ולא שמעתי אפילו פעם אחת מחאה מאותם אלו שנותנים את ההוראות. ומדשתיק שמע מינה דקא ניחא ליה. 

זה לא נעים לומר. אבל זה מזכיר לי ומרגיש לי. את אותם ימים אפלים באירופה. וגם את מה שקורה היום באנטישמיות נגד יהודים. שסופגים התנכלויות ברחוב. רק משום היותם יהודים. גם אם לא עשו רע לאף אחד. 

אני מתחנן לכל מי שיש לו לב יהודי. 
אנא!!! תראו להפסיק את זה. לא בכך תהיה גדולתכם. 
אני חוזר ואומר לא עשיתי מעולם רע לאף אחד מכם. ואף לא דיברתי מעולם נגדכם. או נגד היקרים לכם. אז אנא מכם תעזבו אותי לנפשי. תחשבו שירדתי ר״ל מהדרך ואני לא שומר תומ״צ ח״ו. שזה קורה הרבה לדאבוני. ולא רודפים אף אחד כזה.   
אז אנא!!!  תעזבו אותי!!!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.