רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 באוגוסט 2020

מבזקים

גלצ: ‏חברה קדישא לעדה הספרדית בירושלים תשלם פיצויים בסך 32 אלף שקלים לאחר שמכרה חלקת קבר לא נגישה:
חזקי ליפשיץ ב'המחדש': ב'איגוד מנהלי הישיבות' מבקשים במכתב רשמי להגדיר את כל האברכים בישראל המתקיימים ממלגה זעומה של כמה מאות שקלים כ'נכים כלכלית', ולצרף אותם לאלתר למקבלי המענקים המוגדלים של 1500 שקל מהביטוח הלאומי.

יערה שפירא: גורם במפלגות החרדיות: נראה שנבקש החודש להעביר את תקציב הישיבות בנוהל תמיכות באוצר, ולאחר מכן בוועדת חריגים, כסוג של "מסלול עוקף פוליטיקה" נוכח המבוי הסתום בשיחות על התקציב.

תכתובת פנימית במיילים של הקהילה הרפורמית מגלה את תוכן השיחות של נציגיה בישראל מול שרי כחול לבן בסדרת פגישות הכוללים דרישה להגדלת התקציבים, תשלום לרבנים, קידום חוקים בנושאי הסטטוס קוו והקמת מחלקה לתרבות יהדות פלורליסטית במשרד התרבות.

שלומי הלר. ‏בצל שתיקת צמרת דגל התורה, רבני העדה"ח מצטרפים בפעם הראשונה באופן רשמי למאבק נגד פתיחת בריכת הקאנטרי ברמות: "ראה"ע ברוב חוצפה ועזות מצח. הורה לפתוח את הקאנטרי בשכונת רמות בעצם יום השבת, לגודל  החרפה גם נציגים חרדים משתפים פעולה".

אריאל אלחרר: ‏שוב חוסר רגישות. חתונה של זוג חרדים ממודיעין עילית, הכל על פי כל כללי ההנחיות האפשריים, מסכות, רווח, וכו'. מגיחים עשרה שוטרים ומחפשים במשך כשעה עילה לסגור את המקום, תוך כדי שבעלי השמחה מנסים לדבר על ליבם, כמובן לאחר שהכלה מיררה בבכי והשמחה נהרסה, השוטרים עזבו את המקום מחוסר מעש. 

ועדת הכלכלה בדיון נגד חסימת תכנים בטלפונים הכשרים, ביוזמת ח”כ תהילה פרידמן, התנועה הרפורמית ועמותת הלל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.