רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 באוגוסט 2020

מבזקים

עם תחילת 'בין הזמנים': כדי להתמודד עם התקהלויות וצפיפות - ראה"ע צפת החליט לסגור את גני השעשועים ברחבי העיר:
לאחר שעד היום השוטרים לא היו מחויבים להדליק את מצלמות הגוף שלהם באירועי הפרות סדר. בעקבות דיון בוועדת הפנים שיזם משה ארבל מש"ס, במשרד המשפטים ובמשטרה משנים את הנוהל: הכל יצולם:

שר המודיעין אלי כהן: הפגנות זה מדגרת קורונה. אבל התקשורת מלבה את האש. ובסוף הם מאשימים את החרדים. אם הייתה הפגנה המונית של חרדים היית שומע את כל הפרשנים צועקים שזה מסכן את המדינה

ח"כ איילת שקד: ‏ניתן לפתוח את השמיים עם מתווה פשוט - בדיקה לפני העליה למטוס במדינה ממנה ממריאים (עד 72 שעות לפני) ובדיקה בנתב״ג. במדינות העולם הקימו מעבדות בשדה התעופה, תוך 3 שעות תשובה. העולם לומד לעבוד בלי ישראל, ענף ההיי-טק נפגע, כל המערכת הכלכלית נפגעת והממשלה ישנה.

סקר דיירקט פולס: הליכוד מתאושש עם 35, יש עתיד 18, הערבים 16, ימינה 12, ש"ס 10, כחול לבן 9, יהדוה"ת 7, ישראל ביתנו 8, מרץ 5:
עדות מגוף ראשון: מתראיין לאראל סגל ב103 "אנשי ברק שילמו לי כסף ב99 כדי שאתחפש לאיש ליכוד ואתקוף פיזית אנשים ואגרום לפרובוקציות כדי להוציא את אנשי הליכוד אלימים".

‏ספרד: המלך לשעבר חואן קרלוס יעזוב את המדינה ויצא לגלות, על רקע פרשות השחיתות שהוא מואשם בהן. כך הודיע במכתב לבנו, המלך פליפה השישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.