רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 2 ביולי 2020

בית המשפט יכריע אם לעשות בחירות בסאטמאר בבני ברק

מאת סאטמארי

האם המחלוקת על בית הכנסת סאטמר בבני ברק הגיעה לסיומה? לאחר שמונו שני מגשרים לנושא (זלמן לייב וואלדמן ומנחם גישייד), אתמול הודיעו לבית המשפט כי סוכם בין הצדדים על הקמת הנהלה ארעית למשך ארבעה חודשים, במהלכן זלמן לייב וואלדמן יעמוד בראש ההנהלה ובסוף של הארבעה חודשים ייערכו בחירות לצורך מינוי הנהלה קבועה.

לצד הודעה זו לבית המשפט הובהר כי בשבת האחרונה היה שקט בבית הכנסת והשבת עברה ללא אירועים חריגים.

הודעה זו לבית המשפט על הסיכומים שהגיעו הצדדים, באה לאחר שיום קודם לכן הוגשה הודעת עדכון על ידי שלום סגל, ממתפללי בית הכנסת ומי שעתר בזמנו לבית המשפט נגד כוונת המשטרה לסגור את בית הכנסת.

בהודעה כתב כי למרות החלטת המשטרה לסגור את בית הכנסת, במהל ךשלושת השבתות לא טופל שום אירוע במשטרה ואף אחד לא זומן לשימוע או לחקירה. הוא ציין כי גם השבת האחרונה עברה בשלום למרות שמנחם גשייד, המגשר והגבאי מטעם צבי הולצר לא היה נוכח.

עוד נכתב בהודעת העדכון מטעמו לבית המשפט “אני נציג של 90% מהמתפללים הקבועים, והגיע הזמן שיהיו בחירות כפי שרבינו יואל טייטלבוים זצוקל”ה, מייסד בית הכנסת כתב בתקנות. אמרתי ואני אומר שוב, אני נציג של 90% מהמתפללים הקבועים ואני מדבר בשמם, והדבר יתברר באמצעות הבחירות הבאות עלינו לטובה”. בדבריו אף ציין כי לא קיבל שום כיבוד ושום עלייה לתורה למרות דעת הרוב נגד ההתנהגות הקלוקלת להפלות אותי לרעה באמצעות דעת מיעוט”.

כמו כן היום הוגשה הודעה לבית המשפט שבה נכתב כי הליך הגישור נמצא בעיצומו ונראה כי הצדדים מפנימים שעליהם למצוא את שביל הזהב שדרכו הקהילה כולה תחיה באחווה ובשלום כפי שהיה מקדמת דנא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.