רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביוני 2020

מבזקים


בג"ץ הודיע כי יסכים לבקשתו של שר הביטחון בני גנץ לדחות את ביטול הפטור לגיוס בחורי ישיבה עד ל-16 בספטמבר. השופטים ביקשו מהמדינה לעדכן בעוד חודשיים על התקדמות חקיקת חוק הגיוס.

פלורליסט: כוח משטרה סמוי הצליח לעצור בשעה האחרונה נער כבן 14 תושב מאה שערים, שהיה דרוש לחקירה חודשים ארוכים.

ארי קלמן: בצל הדרישה לפריימריז באגו"י - ח"כ אייכלר הגיש הצעת חוק להורדת אחוז החסימה ל-1.5 במקום 3.25 כיום.

ח"כ משה גפני למימרן ב׳קול חי׳ - ״אני יותר קיצוני מח"כ אייכלר, אני חושב שצריך שאחוז החסימה יהיה 1%. אני לא אומר את זה בשביל שיהדוה״ת תתפלג ונרוץ בנפרד. אין לנפתלי בנט סיבה מוצדקת לכעוס עלינו. כשהוא הלך עם לפיד הוא פגע בנו פגיעה קשה״.

‏ח"כ אורי מקלב: "דגל התורה תתמוך בהצעת החוק של ח"כ אייכלר להורדת אחוז החסימה לאחוז וחצי".

ח"כ אייכלר לגלסנר בקול ברמה: אם אחוז החסימה יהיה אחוז וחצי, לכל סיעה ביהדות התורה תהיה האפשרות ללכת לבד ודווקא ככה יכבדו האחד את השני וילכו ביחד. לא רק במפלגות החרדיות, גם במפלגות אחרות מימין ומשמאל. הגיע הזמן להוריד את אחוז החסימה ולתת למיעוטים לדבר.

ברגמן ב'בחזית': גורם באגדו"י אומר לי: "המלחמה של גפני בליכוד היא מיותרת, ולא על דעת כל סיעת יהדוה"ת - חבל שהוא אינו ממתין לישיבת סיעה שתתקיים בשעה 15:15, כדי לקבל החלטות מהסוג הזה.

ח"כ שקד לברגמן ב'בבחזית': "אני תמיד הייתי נגד העלאת אחוז החסימה - גם כשהעלו את אחוז לפני כמה שנים החסימה התנגדתי, והצבעתי בעד רק בגלל המשמעת הקואליציונית, צריך להיות הרבה יותר ליברליות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.