רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביוני 2020

מבזקים


אתמול בערב באסיפה הדחופה בבית האדמור מהר"א מסאטמאר החלט ע"י ביאליסטוצקי שעל האדמור להתפטר מנשיאות החסידות ולא ישלח יותר תקציבים למוסדות בבני ברק רק אחרי שכל הקהל יחתום שהוא בעל הבית יחידי במקום

שוב לא שקט בקהילת סאטמאר בני ברק. למרות שבשבת האחרונה היה שקט ורוגע מוחלט במהלך תפילות השבת בבית המדרש של סאטמאר בבני ברק, החליטו במשטרה להגיש ערעור לבית המשפט המחוזי על מנת לקבל אישור לסגירה מחודש של בית המדרש.

עוד מהגורם בסאטמר על ערעור המשטרה: "לא ניתן לכמה אנשים בודדים מתוך הקהילה להרוס את קהילת סאטמר בבני ברק ונעמוד על המשמר ונעשה הכל שבית הכנסת ישאר פתוח לרווחת ציבור המתפללים ושהמשטרה תדאג להעניש את אותם אנשים בודדים ולא להעניש את כל אלפי המתפללים".:

חברי קהילת סאטמר בבני ברק המתנגדים להנהלת המוסדות יערכו הערב כינוס מיוחד במהלכו יזימו את השמועות כי הם מורדים באדמו"ר, ואף יציגו את הצעדים הצפויים לכלל הציבור.:

מלמד בטוויטר: תלמידי ראש הישיבה הגרח''צ מייזליש ככל הנראה לא יחתמו על מסמך שההנהלה תגיש להם אלא ינסחו מכתב חדש בו הם מודיעים כי הם כפופים להנהגת האדמו''ר אך הם מיצרים על הפילוג שנעשה בקהילה על ידי אנשי ההנהלה.

מלמד בטוויטר: במהלך דיון שקיים אמש האדמו"ר מסאטמאר בנושא הקהילה בב"ב, הודיע הרבי כי אם רוב בני הקהילה לא יחתמו על מסמך שהם חפצים בהנהגתו אזי הוא מסיר את הנשיאות מקהילתו בבני ברק.

המחלוקת בסאטמר בבני ברק: שלום סגל בראיון ל'קו החרדי' ״אנחנו בודקים מי הביא את הערבים בבית כנסת סאטמר בבני ברק. אם הרבי מסאטמר יבקש ממני לסגור את בית הכנסת אצטרך לסגת מהתערבותי ולרדת מהתביעה בבית המשפט. דאגתי לתעד את כל התפילות בשבת״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.