רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביוני 2020

מבזקים

רפי פרץ:  בהמשך לפנייתי למשנה ליועמ״ש ארז קמינץ באשר להארכת כהונתו של הרב אריה שטרן, נמסר לי שאם תתקבל בקשה חדשה להארכת כהונת הרב היא תבחן מחדש.
אני שב ואומר, ירושלים זקוקה לרב ראשי מהציונות הדתית. אמשיך לפעול למען הארכת כהונתו של הרב אריה שטרן ולא אחדול מכך.

סערת רבנות ירושלים: המשנה ליועמ"ש - ‏'נחלשה ההצדקה להארכת כהונת הרב שטרן'.

המחאה על קופות החולים עולה שלב: הבוקר פורסמו מודעות מחאה נגד קופות החולים על אפלייה בקבלת שירותים לבני עדות המזרח. זאת לצד המחאה של תושבי בני ברק בתחילת השבוע שעבר בעקבות דבריו של מנכ"ל 'מכבי' רן סער.

בכחול לבן פנו לחרדים בדרישה ללחוץ על הליכוד להעלות את הנורווגי להצבעה היום. בין הפונים: השר ניסנקורן וח"כ גינזבורג, שפנו לח"כים ביהדות התורה.

שר הביטחון בני ‏גנץ הערב: מבחינתי חרדים, קונסרבטיבים, רפורמים או חילונים - הם יהודים, כפי שכבר הכרזתי בעבר: "הכותל המערבי גדול וארוך מספיק כדי שיהיה בו מקום לכולם. זוהי משפחה אחת". (ישראל כהן).

רבינוביץ ב'הארץ': ‏במשך שנים בכירים בעיריית ירושלים הורו להקים מאות כיתות וגני ילדים ללא היתרי בנייה, ללא אישורי בטיחות וללא טופס 4. בשני מקרים לפחות זה כמעט נגמר באסון. וכך אלפי הורים מהציבור החרדי שמים את ילדיהם כל בוקר בסכנה.

משה נוסבאום: נעצרו 4 חשודים במעורבות בתקיפת ח"כ לשעבר יהודה גליק. מעצרם של 3 מהם הוארך עד יום רביעי. החשוד הנוסף יובא בהמשך היום לדיון בבית המשפט בהארכת מעצרו.

ארי קלמן: ‏מסתמנת הסכמה ביהדות התורה על התפקידים - אייכלר יכהן כנציג הקואליציה בועדה  למינוי דיינים. פינדרוס יכהן כסגן יו"ר הכנסת. בסיעה כעת דנים גם בחלוקת נציגי הועדות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.