רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 25 במאי 2020

סיכול ממוקד מס׳ 1 של הדיפ סטייט: השר יעקב נאמן!!!

המתקפה של רוה״מ נתניהו כנגד המשטרה, הפרקליטות, היועמ״ש והתקשורת ( מה שמכונה: ״הדיפ סטייט״) על תפירת התיקים וניסיון ההפיכה השלטונית בידי שלוחות השמאל בדיפ סטייט, נתקלה בתגובות צבועות ובקינות פיקטיביות של נהי וחורבן שלטון החוק ושומרי הסף. 
נתניהו לא ידע כמה הוא צדק. הנה המקרה ה-1 בסדרת החיסולים הממוקדים של הדיפ סטייט:

א. העלילה והחיסול הממוקד:
1. השר פרופ׳ יעקב נאמן ז״ל שדגל בשיטה שיפוטית, שמרנית ואנטי אקטיוויסטית, ואף נחשב לאיום ממשי על ״המהפיכה החוקתית״ של אהרון ברק מונה בממשלת נתניהו הראשונה לשר המשפטים.
2. ימים ספורים בלבד לאחר המינוי(!!!) הודיע לו היועץ המשפטי לממשלה דאז, מיכאל בן יאיר ( שהשר נאמן הודיע לו על הכוונה להחליפו..) כי החליט לפתוח נגדו בחקירה פלילית על שיבוש הליכי חקירה במשפט דרעי וזיוף הצהרה.
השר נאמן אולץ להתפטר מתפקידו!!!

ב. חגיגת התקשורת והמחסל:
1. התקשורת חגגה במגה-רעש. בכותרות ענקקק על שחיתות מהגדולות במדינה. גם אז ישב באולפן המגה-רשע, המגה-שקרן -אמנון אברמוביץ עם אותם נאומי הרשעה כמו היום.
2. לימים סיפר שמעון שבס ( המנכ״ל של רבין) שמיכאל בן יאיר אמר לו: ״אני הולך לקרוע  את הפשיסט הזה״.

ג. הזיכוי:
במשפט זוכה השר נאמן לחלוטין, תוך שבית המשפט מותח ביקורת חריפה ביותר על המשטרה והפרקליטות. השר נאמן ששמו, , משפחתו, גופו ונפשו הפכו מצולקים ומדממים אמר:
״קשה להאמין כי מישהו עדיין מטיל ספק בכך שהפרקליטות מגישה, לא אחת, כתבי אישום לצורך השגת מטרות פוליטיות, תוך כדי ניצול לרעה של כוח״.

ד. סוף דבר: 
אמנם השר יעקב נאמן זוכה לחלוטין, אך הדיפ סטייט השיג את מטרתו - סיכול מינויו של השר נאמן לשר משפטים!!!
הכותב
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
מכללת אשקלון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.