רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 במרץ 2020

ליברמן יצא קרח מכל הצדדים

הפעם אנסה לגשת ליצור הזה ששמו אביגדור ליברמן מצד אחר לגמרי, אסלח לו על כל מה שעשה, אבל ברצוני לשאול אותו כמה שאלות אולי יוכל להשיב עליהם, באיזה הגיון הוא עבד, והאם אינו חש כי הרגש היה חזק יותר מן ההגיון והשכל הישר? האם האיסטרטגיה שלו היתה רגשית בלבד? כן, ככה זה נשמע היה כאשר גילה את הסוד כי כל מה שרצה זה להפיל את נתניהו שיש לו עמו חשבון אישי, אבל האם ככה עושים זאת, ומדוע על חשבון החרדים דוקא?

אם זה רק היה בערב בחירות מפני שהוא זקוק לקולות אפשר להבין מה שהוא אומר, ככה זה בכל מפלגה, כל מה שיכול להביא קולות הולכים עליה. גם אם אין זה צודק ולא יפה, בשביל לקושש קולות עושים גם את מה שלא נכון לעשות בימים כתיקונם. מה שאני רוצה להבין לשם מה זקוק היה אביגדור ליברמן להסתכסך עם כל חבריו הטובים אצל החרדים אם כל מטרתו היתה להעיף את נתניהו, את זה הוא יכל לעשות גם עם חברות חרדית. ההיפך, אם היה שומר על שלום עימם היה לו הרבה יותר קל, ההתנגדות אליו היתה הרבה יותר קטנה

אני מבקש הסבר, לשם מה ירדת על החרדים ולחמת בהם, הם היו החברים הכי טובים שלך, מה גרם שתקטע את החברות הזו, האם גם בהם אתה מבקש לפגוע כמו בנתניהו? ואם כן, האם גם החרדים העבירו חומר לעיתונאי נגדך?

איני מבין את האיסטרטגיה הזו, הסתכסכת עם כולם לא נשאר לך בצד ימין חבר אחד, למרות שעבדת עימם שנים. בכל דבר כזה צריך להיות הגיון, אולי תלמד אותנו איזה הגיון היה בזה, אם נגדם אין לך אישית ורק אידיאולוגית

בסופו של דבר ליברמן נשאר קרח מכל הצדדים, גם לא הצליח להפיל את נתניהו, וגם הסתכסך עם החברים הטובים שלו עם מי שעבד יחד שנים, לשם מה היית זקוק לכך, מה זה נתן לך?

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.