רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 בספטמבר 2019

מבזקים


‏להיכן יצביעו תלמידי הגר"מ מאזוז? יוסף עמרוסי, מבוגרי ישיבת 'כסא רחמים' בחצות בסקופים: הרוב יצביעו ליהדות התורה וחלק קטן לעוצמה יהודית. בשאלות אישיות הרב מורה לתלמידיו להצביע לג'.

ראה"ע ביתר מאיר רובינשטיין ב'המבשר': אני יודע שישנם כאלו בציבור החרדי שכועסים על הנציגות החרדית. אולי בחלק מהמקרים הכעס מוצדק, אבל כעת זו עת חירום - לא זמן חשבונות. יהודים, העיירה בוערת. פשוטו כמשמעו.

הרב מנחם אליעזר מוזס למימרן בקו"ח: אני שם את כל הדברים האישיים בצד, ומתגייס למערכה. אני קורא לכל מי שיש לו כל מיני התחשבנויות, לזכור שיש מעלינו את גדולי התורה.

הרב מנחם אליעזר מוזס למימרן בקו"ח: אני לא מנהל פנקסאות עם אף אחד, כרגע יש מלחמה על החינוך של הילדים שלנו. מי יכול להתעסק בשיקולים אישיים?

הרב מנחם אליעזר מוזס למימרן בקו"ח: מי שיש לו תלונות וטענות ובגלל זה לא יוצא להצביע.. אני רוצה לשמוע את התלונות שלו אחרי שלפיד יהיה פה שוב שר אוצר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.