רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 באפריל 2019

הרב שאולזון צדקת!!! ההצבעה לליכוד הביאה להצלת גוש הימין חרדים. בזכותך הצבעתי מח"ל כמו 70 אלף חרדים נוספים

לכבוד הרב שאולזון

למען האמת לא העזתי להצביע ליכוד לא חשבתי בכיוון הזה. אני יהודי חרדי אמיתי ללא כחל ושרק. מאמין בגדולי ישראל צדיקי הדור, אינני חלילה מהשבאבניקים. אבל במשך הרבה זמן קראתי מה שאתה כותב ומה שדיברת והבנתי שמישהו בציבור החרדי מעלים ממני את האמת על המצב הקשה של כל הגוש.

התחלתי לברר לבדוק לבד עם כל הכלים שעמדו לרשותי והבנתי שביבי בסכנה אמיתית ומה המשמעות אם לביבי יהיה 29 מנדטים ולכחול לבן חלילה 35 כמו שבאמת היה להם.

גם טיפש מבין שלביבי לא היה סיכוי במצב הזה להיות ראש ממשלה.  ועדת התקשורת הייתה פוצחת בזעקות גיוועלד שהציבור הצביע נגד המושחת. וגם למעשה לא היה לו רוב אמיתי.

הרב שאולזון אני מצדיע לך!
גרמת לי ולעשרות אלפים רבים מאד להציל את היהדות החרדית וגם לא נפלו במנדטים ההיפך כי גם הם עשו גיוועלד.

שוב פעם נוכחתי לראות כי אתה איש אמת ואין הקב"ה מביא תקלה לצדיקים וזכית זכות אדירה להצלת גוש הימין והחרדים.

אני יודע שאתה יחיד בדור במידת האמת מול עדת החנפנים והשקרנים שרק חושבים על אינטרס אישי ואתה מוכן להקריב את כל אשר לך ולמשפחתך לשנות עולם לטובה.

אתה בשבילי האיש הכי חשוב בדור הזה!

אשריך הרב שאולזון שאתה פוקח עיניים לאנשים כמוני ולא נותן לשרלטנים לשקר אותנו ולעבוד עלינו אלא לדעת מה באמת טוב ליהדות החרדית.

מי שזכה להצביע בבחירות הללו מחל שיעשה קידוש בשבת ויודה לה' שהציל את עם ישראל מארבעת המצורעים של כחול לבן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.