רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 בפברואר 2019

מבזקים


עימות ראשון בין ש"ס ל'דגל' במערכת הבחירות. ח"כ מקלב אמר היום: "הציבור היום לא מצביע בצורה עדתית אלא מתוך הכרת הטובה לנציגות חרדית"

ח"כ מלכיאלי מש"ס הגיב לח"כ מקלב: "אולי לא שמעת אבל כדאי שתפנים, שליהדות הספרדית יש הנהגה ברורה של גדו"י תחת הנהגתו של ראש הישיבה חכם שלום כהן"

יהודה מנדלוביץ' דוברו של ח"כ אורי מקלב מגיב לח"כ מלכיאלי: "למדת בישיבות אשכנזיות, אבל דרך ארץ והבנת הנקרא לא הבאת משם, אין צורך לשדר לחץ"

'ישראל היום': לאחר פיצוץ המו"מ עם עוצמה יהודית, המו"מ בין הבית היהודי והאיחוד הלאומי לאלי ישי נמשך לאורך הלילה, ישי דחה הצעה לקבל את המקום השמיני ודורש את המקום השלישי.

הח"כ הספרדי האחרון ב'יהדות התורה' אליעזר מזרחי לישראל כהן וגרודקה ב'קול ברמה': "אני לא מאמין שבימינו יכהן ח"כ ספרדי באגו"י. אני ואבי אגודאים מבטן ומלידה. כיום אני לומד ומנהל בכולל ואני לא מתגעגע לפוליטיקה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.