רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 בפברואר 2019

ליצמן, אנא אל תשקר, בטרם האמת תצא לאור

במצבים כאלו צריכים הרבה חכמה והסייג לחכמה היא שתיקה, אז מכאן אני פונה ליענקל ליצמן ומציע לו תהיה חכם ותשתוק אל תגרום שיספרו בסופו של דבר את כל האמת שתביך אותך ואחרים בצורה שלא ידעה ההיסטוריה, הקשר שלך לנושא הוא כזה שאין לך ברירה ואתה חייב לעשות, גם במקרים אחרים דומים עשית לא בגלל שכל כך מיהרת אלא בגלל שאין לך ברירה

הסיפור של הרבנית הפדופילית לייפער לא מתחיל באוסטרליה, השאלה היא איך היא הגיעה לאוסטרליה ומדוע, ומי דחף אותה לשם, אני לא רוצה להוסיף עוד פרטים בשביל שחלילה לא לעשות צרות למי שיהיו כאן בצרות גדולות אם אכן בסופו של דבר הפרטים ייצאו לרחוב, אני מחזיק את עצמי בכח, - יש לי את כל הפרטים - מפני שמדובר בפצצת אטום כזה שיביך כל כך הרבה וזה יכאב מאוד

יענקל ליצמן גורם לכך כשהוא משקר במקומות שלא צריך, אם היה משקר בחקירה לא הייתי כותב כאן מילה אני מאחל לו שייצא מן הצרה הזו, הוא קרבן בענין הזה, במצבו אין לו ברירה הוא חייב לעשות את מה שמורים לו כאן ולא אוסיף מהיכן באים ההוראות. תנהג בחכמה תשתוק ותן לחקירה לעבור מבלי שהם יגלו את האמת המרה ואז לא רק ליצמן, עוד אחרים יהיו בצרות

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.