רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 בפברואר 2019

מבזקים


יוסי אליטוב למימרן ב׳קול חי׳: ״הסרט השחור של הפוליטיקאים החרדים ביממה האחרונה - הטלפון הראשון של נתניהו במוצאי הבחירות יהיה לגנץ״.

ליברמן: אם היינו מחכים לגפני, ליצמן ודרעי - המדינה היהודית לעולם לא הייתה קמה. לכן אני קורא לציבור החרדי להתנתק מחבורת העסקנים האינטרסנטית, להתגייס לצה"ל ולצאת לעבודה.

ח"כ ישראל אייכלר לגלסנר ב'קול ברמה': ציפי לבני הייתה אויבת מרה של הציבור החרדי. היו לה רשפי אש מול יהודים עם זקנים ופיאות. היא רצתה לרוקן את המדינה מכל זיק של דת רק לאום ולאום.

מיכאל בן ארי ׳עוצמה יהודית׳ ב׳קול חי׳: ״סמוטריץ מסנן אותי ולא עונה לי לטלפונים, הם בקושי מגרדים את אחוז החסימה לא מבין אותם. אני זמין למו״מ בכל רגע שיגידו לי״.

‏רשימת לפיד: ‏2. מאיר כהן, ‏3. עפר שלח, ‏4. אורנה ברביבאי, ‏5. יעל גרמן, ‏6. קארין אלהרר, ‏7. יואל רזבוזוב, ‏8. אלעזר שטרן, ‏9. מיקי לוי, ‏10. פנינה תמנו שאטה, 11. רם בן ברק, 12. יואב סגלוביץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.