רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 23 בינואר 2019

מבזקים

4 ערבים שודדי בית הגניד הרב חיים יצחק כהן לפני שבועיים נלכדו והיום הוארך מעצרם - השודדים דפקו בדלת אמרו לאשה כי הביאו מכונת כביסה חדשה היא פתחה את הדלת ואז קשרו את ידיה ורגליה ושדדו תכשיטים וכסף רב וכל מה שהיה לו שווה ערך. המשטרה לכדה גם את הרכב שעימו ביצעו את השוד

שמואל בן צבי ב'יום ליום': הגר"א בקשי דורון אמר למשלחת רבנים מארה"ב כי, "תחת הנהגתו של ראש הממשלה נתניהו, הייתה פריחה לעולם התורה והישיבות בארץ הקודש. ובזכות זה הייתה לו וליושבי ארץ ישראל סייעתא דשמיא מרובה שהמצב הביטחוני נשמר בלי מלחמות מיותרות ח"ו".

שמואל בן צבי ב'יום ליום' על ועידת אגודת ישראל בנתניה: 300 איש צפויים להשתתף בועידה. ביום הראשון יתקיים כנס בהשתתפות עשרות אדמו"רים, בהם כאלה שלא היו מזוהים עם אגודת ישראל. ביום השני ידונו בכישלון בבחירות לרשויות המקומיות, בעיקר בירושלים.

שמואל בן צבי ב'יום ליום': הגאון רבי ראובן אלבז, חבר מועצת החכמים של ש"ס, התבטא השבוע בשיחה סגורה כי, "אני בעד חזית מאוחדת, רק מה לעשות שלא שומעים לי". הרב אלבז בעד מהלך של אחדות כלל חרדית ושוחח על כך עם כמה גורמים, אך לא מאמין שבמצב הנוכחי ניתן יהיה להוציא את המהלך לפועל.

ישי כהן ב'כיכר': בהתנהלות מוזרה של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת', נחסם לסלולרים הכשרים קו הטלפון בו אברכים שנבחנו ברבנות שומעים את תוצאות המבחנים. הגר"ד לאו זעם ושיגר מכתב לוועדה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.